Obserwatorzy

sobota, 30 lipca 2011

Błyskotki

Cześć ;D

Zacznijmy od tego, że dzisiejszy dzień minął w miarę spokojnie. Pomimo gości jakich mamy od rana udało mi się zajrzeć do komputera i zostawić dla Was kochani notkę.
Wiadomo, że każda z nas lubi nosić różnego rodzaju biżuterię, od kolczyków po bransoletki i pierścionki. W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam moje błyskotki, które wprost uwielbiam ;D


A na początek moje dwa pudełka, w których przechowuję moje cudeńka ;D Są one bardzo pojemne i praktyczne.



Moja ulubiona bransoletka, którą dostałam od mamy z nad morza. Ślicznie połyskuje i prezentuje się na ręce.


Tutaj możecie zobaczyć moje ulubione pierścionki.



Kolczyki - Swarovski






I kolejne kolczyki od Swarovskiego, które dostałam od taty na urodziny.




Kolczyków ciąg dalszy ;D



Kolczyk do pępka.



Łańcuszki.



Bransoletka + charmsy od firmy Apart





I na koniec po raz drugi moje pudełeczka zaopatrzone w biżuterie ;D

A Wy dziewczyny jaką biżuterię preferujecie najbardziej?????????
Pozdrawiam ;*

19 komentarzy:

  1. sliczna bransoletka :)
    zapraszam do mnie : www.daajaA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka jest świetna. Nie dziwię się, że jest Twoją ulubioną ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. super błyskotki, churmpsy najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za komentarz+ również obserwuję ..;*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam bransoletki w stylu tej twojej z apart :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna biżuteria, moja zawsze jest wszedzie !

    OdpowiedzUsuń
  7. rónież uwielbiam biżuterię! świetna jest ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna biżuteria. Ja również prowadzę blog na temat mody i kosmetyków. Dodałam Cię do obserwowanych.

    Zapraszam do komentowania i obserwowania: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. witam :D bardzo mi miło poinformować Cię, że otagowałam Cię w zabawie blogowej ;)) szczegóły tutaj http://making-myself-beauty.blogspot.com/2011/07/takie-tam.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko śliczne ; ))

    zapraszamy na naszego bloga ; ))

    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne błyskotki ;DD
    Dziękuję za odwiedzinki :D
    Pozdrawiam ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne błyskotki ;**8
    zapraszam do mnie bedzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bransoletka jest przeurocza ;o
    nie dziwię się, że ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam białe złoto :)

    Urocze masz te pudełeczka na biżuterię :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się cała Twoja kolekcja biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń