Obserwatorzy

niedziela, 31 lipca 2011

Katana

Cześć ;)

Zacznę od tego, że dzisiejsza pogoda mnie dobija. Ciągle pochmurno a zaraz chyba zacznie padać. Nie wyobrażałam sobie, że to lato będzie aż tak do kitu ;(. Nie można się opalać ( a to lubię najbardziej ).
Pozostaje tylko siedzieć w domu, ale za to jutro przyjeżdża Justyna i jedziemy na zakupy. Miejmy nadzieję, że i pogoda dopisze.
A dzisiaj chciałabym pokazać Wam mój najnowszy zakup, a mianowicie jeansową katanę marki Top Secret oraz białe sandałki marki Atmosphere:






I jak Wam się podoba??????
Pozdrawiam ;*

26 komentarzy:

  1. Mega <3
    hahah okeej, to ja czekam na te przysmaki <33
    ♥♥♥
    {sorry, że odpisuję dopiero teraz, ale dopiero co złapałam chwilę wolną), mam nadzieję, że będziesz mój blog odwiedzać częściej ;*

    hoopy-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Świetny blog ! Piękna koszula ♥ Zapraszam do mnie :) Zostaw komentarz i dołącz do obserwujących, a odwdzięczę się tym samym :)

    moda-vogue-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się podoba bardzo <3
    pogoda straszna :( gdzie to słońce?

    marlenabaraniecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna,lubię jasny jeans.Pogoda jest okropna :(

    OdpowiedzUsuń
  5. sandałki są super, sama bym chciała mieć takie ;]
    świetnie piszesz tego bloga ;]


    będę tutaj częściej wpadać, będę i mam nadzieję, że także wpadniesz do mnie.

    OBSERWUJĘ ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. oo te sandałki są świetne, bardzo dobrze się w nich chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba !
    Ciekawy blog.
    Zapraszam częściej.:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Katanka świetna, szukałam podobnej w zeszłym roku.

    Kreska dodaje oku uroku, wdzięku i w ogóle jest sexowna. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że nie masz zdjęcia z przodu w katance ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zakupy! A te sandałki..boskie! ;D Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli też kochasz się opalać, to zapraszam na mojego bloga ;))
    Obserwuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. pogoda jest dobijajaca :D
    ładna koszula i butki ;D
    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie katany :) Tylko jeszcze żadnej nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna koszula ; ))
    zapraszamy na naszego bloga ; ))

    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. zostałaś otagowana -7 makijażowych faktów o mnie- więcej informacji na moim blogu zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. The blouse looks wonderful on you!

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula jest przepiękna!!
    obserwuję i dziękuję za odwiedziny :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  18. super koszula mam taka sama ;D
    i sandałki piękne ;)
    Jesteś śliczną dziewczyną i masz ładną figure

    OdpowiedzUsuń