Obserwatorzy

wtorek, 26 lipca 2011

Pielęgnacja ciała

Cześć kochani !!!!!!!

Dzisiaj mam dla Was co nieco z kosmetyków jakich używam do pielęgnacji ciała. Są to między innymi : balsamy, kremy, peelingi ;D
A więc tak :

Mamy tutaj krem marki Nivea baby, którego używam głównie na noc do pielęgnacji twarzy. Jest on bardzo delikatny i doskonale pielęgnuje skórę twarzy i ciała. Ma bardzo przyjemny zapach a to dzięki wyciągom z nagietka ;D Cena to około 10 zł.


Tutaj jak widzicie mamy masło kakaowe pod prysznic marki Ziaja ;D Chyba jeden z moich ulubionych ze względu na zapach ;D Jest on bardzo tani bo tylko 5zł (u mnie w drogerii ).


Tutaj mamy żel pod prysznic oraz balsam do ciała Sexy little things od VICTORIA'S SECRET.
Zapach bardzo przyjemny. Ceny niestety nie znam ;/

J

Brązujący balsam do ciała. Stopniowo nadaje skórze piękną opaleniznę nie pozostawiając przy tym śladów na skórze i ubraniach. Jest on z firmy Perfecta. Ponadto ujędrnia i modeluje naszą skórę ;D Cena to około 15 zł. Polecam!!!!!


Tutaj mamy regenerujący olejek na rozstępy. Jednak, że nie dostaniemy go w polskich drogeriach ;/ Mama zamawiała mi go z jakiegoś katalogu, którego niestety nazwy nie pamiętam ;/


 Peeling do stóp marki Perfecta. Zmiękcza, wygładza i regeneruje nasze stopy. Zawiera pumeks wulkaniczny + parafinę. Przeznaczony głównie dla osób, które mają problem ze stwardniałym naskórkiem stóp. Nakładamy go na mokre stopy i masujemy około 5 minut. Stosujemy 2-3 razy w tygodniu. Pomaga!!!


A na koniec krem do depilacji VEET. Przeznaczony jest do skóry normalnej/suchej i jest on o zapachu aksamitnej róży ;D Kupiłam w promocji dwa opakowania w cenie 16.99zł ;D Cena jednego u mnie w drogerii to około 21 zł także bardzo na tym skorzystałam ;D

A Wy co sądzicie o moich kosmetykach i jakich używacie sami ????
Swoje opinie zostawiajcie w komentarzach.
Pozdrawiam ;*

19 komentarzy:

  1. Ziaja masło kakaowe - żyć bez niego nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem NIVEA jest wspanialy, nie tylko dla dzieciecej skory, ale i dla nas, kobitek!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kosmetyki z perfecty :)
    ciekawi mnie mało kakaowe z ziai, strasznie dużo osób je poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masło kakaowe i peeling do stóp też używam i również polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog. ; ))
    Zapraszam do mnie : i-like-rain-x3.blogspot.com
    Dodałam się do obserwatorów - liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo masło od ziaji ;))

    u mnie nn, a w niej najnowsza kolekcja victoria's secret, jeśli znajdziesz chwilę czasu sprawdź to:

    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. o a ja z tego nic nie uzywalam
    ----
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam masło kakaowe

    jak chcesz wpadnij do mnie i zostaw coś po sobie:

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. to masło kakaowe przepięknie pachnie :D

    zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam masło kakaowe z Ziaji <3

    OdpowiedzUsuń
  11. tez sie zawsze skusze na promocje Veet ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze uzywalam kremow z nivea, bardzo dobre sa ;D i mialam to maslo kakao, ale niedawno mi sie skonczylo ... ;x

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wybór lub raczej wybory.Cały blog też niczego sobie obserwuje i zapraszam do mnie na "obserwowanie" xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje bardzo
    Również obserwuję ♥
    ja z Ziaji masło kakaowe mam krem :) Cudownie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też używam masła kakaowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. też używam masła kakaowego i kremu Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja bardzo nie lubię tego kremu do depilacji, nie radzi sobie z włoskami:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy krem do depilacji Veet radzi sobie z grubszymi włoskami? :) I czy szybciej depiluje się nim nogi niż żyletką? :) Bo mnie strasznie długo zajmuje depilacja i przez to depiluję się niechętnie. :( Dziękuję za komentarz na moim blogu i dodanie mnie do obserwowanych blogów. Odwdzięczam się i zapraszam ponownie: www.lara1402.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń