Obserwatorzy

piątek, 29 lipca 2011

PIZZA :D

Cześć ;)

Tak więc wróciłam dzisiaj od Justyny. Pogoda niestety nam nie dopisała - cały czas deszcz i zimno ;(.
Ale my się nigdy nie nudzimy, więc na ten deszczowy czas postanowiłyśmy zrobić przepyszną pizzę ;)
Zaraz podaję Wam na nią przepis wraz ze zdjęciami oczywiście ;).
No więc.......
Składniki :

  • 3 szklanki mąki
  • 1 palma
  • 2 jajka
  • niecałe pół szklanki mleka
  • paczka drożdży
  • 2 łyżki cukru
  • szczypta soli
Mąkę wysypujemy na stół i dodajemy kostkę palmy:

Palmę oczywiście siekamy ;). Następnie wbijamy nasze 2 jajeczka ;D :

Jajka również mieszamy z mąką i palmą, co wygląda tak :) :

Teraz możemy zabrać się za przygotowanie drożdży. Do garnuszka nalewamy niecałe pół szklanki mleka z dwiema łyżkami cukru. Mleko podgrzewamy aby było letnie!!!!!!. Dodajemy pokruszone drożdże i mieszamy aby była jedna masa. Dajemy w ciepłe miejsce do wyrośnięcia!!!!!:
Tu na zdjęciu nie są jeszcze wyrośnięte!!!!!!!!
Następnie wylewamy nasze drożdże na mąkę :
I zagniatamy kulę :

Taką oto uformowaną kulę dajemy na pół godziny do lodówki do wyrośnięcia. W tym czasie możemy przygotować sobie nasze składniki do pizzy. My dałyśmy pyszną kiełbaskę, pieczarki podsmażane z cebulką oraz ser :




Gdy składniki są już gotowe, wyjmujemy nasze wyrośnięte ciasto. Blachę uprzednio smarujemy masełkiem i posypujemy bułką tartą po to aby ciasto po upieczeniu łatwo się odkrajało od blachy. :

Taka oto pizzę wstawiamy do piekarnika nagranego do temperatury 180 stopni. Ja ustawiam zawsze pokrętło na góra-dół. Jest ona wtedy ładnie upieczona i nie przypala się ;D
Przepis ten jest głównie na rogaliki drożdżowe ale ja zawsze robię z niego też pizzę, za którą szaleje każda osoba jaka jej tylko spróbowała ;) Ma się talent ;D Przepraszam tylko za brak zdjęcia pizzy zaraz po upieczeniu, ale byłyśmy takie głodne, że zupełnie o tym zapomniałyśmy hihi ;D 
Mam nadzieję, że i Wam będzie smakowało o ile w ogóle ktoś zasięgnie po mój przepis ;D

Pozdrawiam  i życzę smacznego ;*

22 komentarze:

  1. Mmmm pysznie wygląda ;)
    Dziękuję za odwiedzinki
    + również obserwuję xD

    OdpowiedzUsuń
  2. hehhe nasza pizza ;)
    dobra wyszła ;)))
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  3. Szef kuchni! Wpadam do Ciebie na obiad! :D
    tez obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. narobiłas mi ochoty na pizze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę...zaczełam być głodna xd Prześlesz mi ją hahahaha? XDD

    ---
    Od wczoraj mój blog posiada fanpage! :) Można go już teraz "polubić" klikająć lubię to bezpośrednio na tej stronie http://www.facebook.com/pages/HoopyStyle/192314284157752 lub wejść na mojego bloga hoopy-style.blogspot.com i nad info o mnie jest mały banerek. -wystarczy kliknąć "lubię to". Z góry dzięki. ; **

    Pozdrawiam, Hoopy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. *aaa i jeszcze jedno obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. oj narobiłaś mi smaka tą pizza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale zjadłabym taką pizzę ;oooo
    odwiedzę Cię kiedyś chętnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna pizza, ja jestem niecierpliwa i zawsze zamawiam :P będę obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, ale narobiłaś mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. yaaaaaaamy ;D
    Własnej roboty pizza jest najlepsza, też sobie chyba taką strzelę w najbliższym czasie ;D
    Ślicznie tu u Ciebie :) jasne kolory są najlepsze.
    Zapraszam do mnie na:
    http://paticee.blogspot.com
    Pozdrawia Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. YMMM pizza wydaję się pyszna
    +
    Zapraszam do mnie
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm zrobię :)
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda pysznie :)
    dodałam;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda smakowicie :D
    Ja poszukuję 'idealnego' ciasta na pizzę i już mam kolejne do wypróbowania :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wygląda. Na pewno spróbuję ją zrobić. Dzięki za przepis ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam ! Wygląda świetnie :DD dodaje się do obs <3

    świetny blog, piszesz bardzo ciekawie i z pomysłem. Bardzo się cieszę, że właśnie natknęłam się na tego bloga. Będę cię bardzo często odwiedzać, bo strasznie mi się tu podoba. :D:D Ja także założyłam bloga. Jest to młody blog, dopiero uczę się pisać tak, żeby było ciekawie i kreatywnie. Twój blog już to ma. Była bym bardzo wdzięczna gdybyś się dodała, do grona moich obserwujących. Jak już wcześniej wspomniałam, nie mam ich wielu, dlatego każdy się liczy. Z góry dziękuję. Serdecznie zapraszam na :

    www.asiaa-przybycien.blogspot.com

    Pozdrawiam <333 ♥

    Ps. Była bym wdzięczna gdybyś informowała mnie o swojej nowej notatce, ułatwiło by mi to komentowanie twojego bloga :DD

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie robiłam będę musiała spróbować .:))

    OdpowiedzUsuń
  19. A własnie miałam zabrac się za szukanie przepisu na pizze;)

    http://dziewczynakomornika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ser z biedronki nie jest zły, prawda? :D

    www.diane-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam domową pizzę! Musze ja niebawem zrobić :) Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania ;)

    http://www.furioussquirrel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń