Obserwatorzy

środa, 27 lipca 2011

Telefon

Witajcie ;D

Z racji tego, iż za niedługo wyjeżdżam na kilka dni do koleżanki dodam dziś notkę o moim telefonie komórkowym.


Jest to Sony Ericsson XPERIA x10 mini pro. Jak widać ma on wbudowaną klawiaturę QWERTY dzięki czemu pisanie wiadomości jest bardzo łatwe i szybkie. Jestem z niego bardzo zadowolona.
A poniżej dwa inne zdjęcia tego telefonu :



Kolejną notkę dodam dopiero po powrocie. Mam zamiar się dobrze bawić, poimprezować, poopalać się i nie robić absolutnie nic ;D Przy okazji porobię kilka zdjęć do nowego posta. Postaram się też o ciekawe outfity ;D

A wy jakie lubicie telefony ?????/
Proszę o opinie ;*

A na umilenie Wam tego czasu beze mnie ;P fajny imprezowy kawałek :


Love ;*

POLECAM WAM PIERWSZEGO BLOGA MOJEJ KOLEŻANKI: 
http://justyna-prittygirl.blogspot.com/             
ZACHĘCAM DO OBSERWACJI - ZAPOWIADA SIĘ CIEKAWIE!!!!!!!!!!!!!!!

18 komentarzy:

  1. mam podobny telefon, w sensie dotyk + rozsuwany :)
    I nawet ostatnio w androidzie odkryłam, że jest aplikacja na blogspota, która umożliwia dodawanie notek i zdjęć z telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy telefonik :) ja aktualnie nie mam ulubionego:)
    zapraszam do siebie dodaję do obserwowanych i Ciebie tez zachęcam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny jest ; )
    zapraszam: http://officalblogpoppy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te telefony .
    Ja mam aktualnie NOKIA C6 - też z tą klawiaturą jest niesamowita .! ;)
    Zapraszam do mnie ;
    www.wlasny-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię Sony Ericssonów, ale ten mi się jakiś czas temu podobał ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. http://ciuchy-bizu-buty.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten telefon, ale szybko mi się zepsuł.. Bardzo szybko.. Miłego wyjazdu ;) Obserwuję i liczę na to samo.. www.piasekmorzezwirekk.blogspot.com ;p Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny telefon :) ja od grudnia mam samsunga corby i kocham się w nim! tez obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny ten Twój telefon. Ja mam dotykowy LG bali, ale z biegiem czasu coraz mniej mi się podoba.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny telefon ; )) zapraszam na mój blog myślę że dodasz się do obserwatorów oraz będziesz dodawała komentarze tak jak ja na twoim blogu ; ))

    chanell-regii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszyscy mówią o tej klawiaturze qwerty, a ja nie widzę różnicy między nią a standardową :P

    Udanych wakacji !

    Dodaję do obserwowanych :)
    http://coralblush19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. też chciałam kupić ten telefon ale w końcu zrezygnowałam. ;d zapraszam do siebie. może dodamy do obserwowanych? :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze ufałam SE, nigdy mnie nie zawiodły i pewnie nigdy się z tą marką nie rozstanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam do siebie ;) http://olaszymanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. strasznie podoba mi się ten telefon ;) ogólnie kocham tylko SE ;)

    OdpowiedzUsuń