Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lipca 2011

Włosy

Cześć !!!
Dzisiaj mam dla Was notkę odnośnie włosów i ich pielęgnacji.
Dość długo szukałam preparatu, który pomoże mi na moje zniszczone farbowaniem i ciągłymi zabiegami włosy i wreszcie odkryłam coś naprawdę fascynującego a mianowicie maskę regenerującą do włosów.

Jest to maska z henną firmy WAX. Cena to 19zł. Nie jest to dużo a efekty widać już po czterech użyciach. Maskę możemy nakładać co trzy dni na zniszczone partie włosów po czym zawijamy je w ręcznik i siedzimy tak przez około 15-20 minut. Gorąco ją polecam!!!!!!!!!!

A tu możecie zobaczyć jakiego szamponu i odżywki używam najczęściej.

Szampon firmy Fructis. Przeznaczony jest głównie do włosów cienkich, pozbawionych objętości. Ponadto wzmacnia on cebulki, a włosy stają się mocniejsze. Cena to około 10-11zł.
Następnie nakładam odżywkę marki Elseve (różową). Dzięki niej włosy bardzo szybko się rozczesują i są miękkie w dotyku. Cana to 12 zł.

A tutaj mamy spray do włosów oraz lakier których również używam w ich codziennej pielęgnacji.

Jak widać na zdjęciu spray marki Schwarzkopf GLISS KUR ułatwiający rozczesywanie włosów oraz lakier marki HEGRON - włosy bardzo dobrze się układają, a fryzura trzyma się przez cały dzień ;D Ich cena to około 15zł

A Wy jakich kosmetyków używacie do pielęgnacji włosów ?????
Swoje opinie zostawiajcie w komentarzach ;***
Buziaczki;*

22 komentarze:

  1. lubie gliss kur ;)
    obserwuję! ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. zużyłam całe opakowanie tego pilom waxa i co prawda włosy były miękkie w dotyku, ale gorzej z objętością. teraz przestawiam się na biowax, zobaczymy co będzie. ; )

    xoxo, t.

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie przetestowałabym tę maskę do włosów bo niestety moje potrzebują pomocy ... i też lubię używać odżywek z gliss kur :) dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam maski ,która nie będzie obciążała, ta nalezy do takich?

    obserwuję ;)

    darioszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. każdy, musisz tylko spełnić warunki opisane w notce na tamtym blogu. ; )

    xoxo, t.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja muszę sobie kupić jakiś porządny komplet szampon+odżywka do włosów, bo Babydream'em wykończyłam włosy zamiast im pomóc...

    Cóż ja od ponad miesiąca znów mam fazę na Marsów... a wiadomość o koncercie w PL mało mnie o zawał nie przyprawiła =]

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim numerem jeden jese pray marki Schwarzkopf GLISS KUR - uwielbiam i nie zamieniłabym go na żaden inny produkt :)
    Ps. Bardzo milo tutaj;))
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. My także zaczynamy, dlatego serdecznie zapraszamy.
    Twój blog jest bardzo ciekawy .
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki bardzo za wizyte. Zapraszam do zdrowszego jedzenia, to dobry nawyk ....

    A co do kosmetykow to ja lubie firmy kilka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sama też używałam tego szamponu i lakieru ;)
    Jestem zachwycona ich działaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks miss! We can follow each other if you want?

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam odżywki do włosów z Gliss Kur'a :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przydalby mi sie taki WAX .
    reklama z Bieberem pod tym postem mnie zmiazdzyla ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. lakier marki HEGRON też go kiedyś miałam włosy naprawdę się długo trzymają lecz trzeba uważać żeby nie przesadzić bo potem robi się hełm na głowie;)
    a ja lubię szampony z Garniera i odżywki (ja używam tych dla blondynek-jeżeli ktoś ma naturalne to fajnie podkreśla te pasemka itp.;))

    OdpowiedzUsuń
  15. ja używam odzywki z zaji : http://www.m-shop.eu/image_func.php?img=gfx/feec82a7d18b964423145a0d83cc6ff8.jpg&maxwidth=150
    super efekt i pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kosmetyki z 2 zdjęcia również polecam : )
    + obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. też mam waxa i gliss kura :D lubię je :) fajny blog obserwuję co dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tez używam tej odżywki loreal i bardzo ja lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też używam tego żelu HEGRON i jest niezniszczalny ekstremalnie mocny chociaż niestety skleja włosy;/ teraz dostępny jest także BETON z tej firmy ale nie miałam okazji jeszcze sprawdzić

    OdpowiedzUsuń