Obserwatorzy

piątek, 12 sierpnia 2011

Biedronkowe.......

Hej! Ostatnio przeglądając Wasze blogi zauważyłam, że bardzo dużo z Was ma kosmetyki z biedronki. Tak więc wybrałam się dzisiaj do niej na małe zakupki i przy okazji zakupiłam kilka kosmetyków, które jak sama stwierdziłam będą mi niezbędne w codziennym użytku ;)




Swoja kosmetyczkę wzbogaciłam o lakier do włosów wraz z pianką, która była dołączona gratis. Są one marki Loreto i kosztują około 7zł. Cena jak dla mnie idealna zwłaszcza, że za lakier innych marek zapłacilibyśmy dużo więcej. Niezbędne również okazały się chusteczki do demakijażu marki BeBeauty przeznaczone do cery suchej i wrażliwej. Zawierają one łagodzący wyciąg z aloesu i pantenolu. Oczyszczają, nawilżają i skutecznie usuwają makijaż. Ich cena to około 4-5zł , nie pamiętam dokładnie a zapomniałam paragonu;). Peeling do ciała o zapachu mango od razu przyciągnął moją uwagę. Przyda mi się taki do mojej suchej skóry. Gdy tylko wróciłam do domu od razu go otworzyłam........piękny zapach, aż chce się go zjeść;p. Tak... moje zakupy uznaję za udane. Buziaczki kochani ;*

36 komentarzy:

  1. tez musze kupić ten peeling o ciala :*
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej chyba po obiedzie ubiorę się, skoczę do bankomatu i na zakupy do biedronki :)
    zachęciłaś mnie peelingiem ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Na allegro wkłady kosztuja ok. 8 zł za sztuke wiec to juz nie jest drogo, bo podobno taki wklad na ponad miesiac wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to juz jest ze trzeba uwazac z zakupami przez internet i w miare mozliwosci zamawiać u sprawdzonych sprzedających :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę ten balsam do ciala skosztować na swoim ciele jestem ciekawa jak sie spisze napisz recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że lakier z Joanny jest w podobnej cenie i cudnie pachnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie :D Kolejny blog i zakupy z Biedronki :D Oczopląsu można dostać. Najchętniej wykupiłabym stamtąd wszystko co mi się marzy :D

    Te z Delii mi się nie podobają, tzn ich efekt konkretnie. Jeżeli o mnie chodzi, to okropny jest :P

    OdpowiedzUsuń
  8. patrzyłam ostatnio na ten peeling, ale nie wiedziałam czy się skusić:) może powiedziałabyś jak się sprawuje po użyciu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę na ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja akurat żadnego peelingu nie posiadam, jedno rozwiązanie - zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja widziałam u mnie już 2 tory gokartowe, więc może u ciebie też jest więcej :) peeling'i te widziałam już u kilku bloggerek, podobno są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne produkty ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. oo to bardzo tani :D a używałaś go już? warto go kupić?
    o.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale tanio :D zaraz ide do biedronki bo laekier i pianke :d

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki z biedronki rządzą! Ja ostatnio kupiłam tam sobie bardzo dobre mleczko do demakijażu:) PS. Dziękuje za dodanie do blogrolla:)*

    OdpowiedzUsuń
  16. zrób recenzję za jakiś czas tych produktów do włosów, chętnie poczytam

    OdpowiedzUsuń
  17. w takim razie, może go kupie jak będę ;P
    o.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też muszę iść do Biedonki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam te chusteczki, fajne są :) lubie niektóre biedronkowe artykuły :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zakupy :)


    moniamoney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam te chusteczki :) Ale po namyśle jednak stwierdzam, że chyba niepotrzebnie je kupiłam ;p Bo jak narazie użyłam tylko jednej :P A peelingi mam wszystkie 3:)

    ---
    zmakeupizowani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak narzie nie byłam w Biednoce ;/. A jak widać są tam ciekawe rzeczy :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam gumę do stylizacji z Loreto :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie jakoś te peelingi nie przekonują, a może to dlatego że na półce stoi 5, czekających na zużycie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. O mam taki sam kocyk;) Obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietnie ;P ;) ;*
    Zapraszam na mojego Bloga . :P
    http://truskaweczkaxd.blogspot.com/
    http://truskaweczkaxd.blogspot.com/
    http://truskaweczkaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zakupy ! ;*
    Udały się, prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  28. zacheciłaś mnie do tego peelingu, chyba sie skusze ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. heh, to czekam na info jak się sprawdziły ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja sobie dziś dokupiłam masło Afryka :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ten lakier dla mnie się średnio sprawdził pianki nie używałam a ten peeling do ciała wygląda świetnie aż chyba idę do biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lakier i te chusteczki ( ale tylko te różowe ) :p są super ;D a musze sie porozglądać koniecznie za tym peelingiem :D

    obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń