Obserwatorzy

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

^^^^^^^

Hej ;)

Właśnie zjadłam pyszne ciasto z brzoskwiniami i wypiłam mega kawę latte którą sama zrobiłam ;D

Yummy jakie to pyszne ;p Normalnie gdy widzę takie słodkości wprost nie mogę się oprzeć ;D
A dziś z Olą szalejemy w kuchni i na kolację zrobimy miejmy nadzieję pyszne szaszłyki...........achhhh oby tylko się udały...........
No i w końcu mogę powiedzieć, że obudziło mnie słoneczko <3 co kocham ;) 
Poniżej daję Wam fotki z mojego deseru ;D






A Wy jak spędzacie ten piękny słoneczny dzień??????????
Piszcie swoje opinie ;)
Pozdrawiam gorrrrąco ;*

16 komentarzy:

  1. U mnie nie ma słonecznie ;]
    Chyba się skuszę na taką kawe ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj spotkałam się z kumpelami..Dzień był ciekawy :) Również uwielbiam słoneczko ! <33
    obserwuję i liczę na rewanż! ;* www.kogut14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. coffe late pyszne :)
    wszystko wygląda pysznie..u mnie dziś było pochurno, ale nie padał deszcz :D
    zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak wpadniesz kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawa wygląda przepysznie <3 Uwielbiam mrożone kawy, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak robiłaś latte ;>
    ja próbowałam kiedyś ubić mleczko do kawy, ale nie wyszło :<

    OdpowiedzUsuń
  6. daj słoneczko ! :)
    u mnie cały czas taka dziwna pogoda. raz ciepło, a raz zimno. już mam tego dość. no, ale trudno. :P
    + latte- moja miłość ;D

    Zapraszam do siebie. Ja obserwuję- odwdzięczysz się? :)
    http://szafapelnamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :*

    Wygląda pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. yummyyy looks way too delicious!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ymmm.. jakie pyszności .... ja uwielbiam .... KOCHAM KAWĘ w każdej odsłonie :) dodałam Cię już i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaah, it looks so good! thanks for your comment, honey! your blog is also beautiful, i follow you too!. have a nice day, greets from germany,
    maren anita
    http://fashion-meets-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. pysznie wyglada:) oczywiscie obserwuje Pozdrawiam

    www.mon-papillons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też piłam kawkę , ;D ale ciasteczko nie , bo mam małą dietkę ; )
    Zapraszamy na nasz blog ; ))
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mm ,ale pyszności :)

    dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ojeeeeej chyba się przejdę do cukierni!

    OdpowiedzUsuń