Obserwatorzy

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

^^^^^^^

Hej! Ostatnio otrzymałam paczuszkę od Japan Style a w niej kolczyki i apaszkę ;D Już Wam pokazuję :



Bardzo mi się spodobały. A prezentują się tak :




I to co mam na sobie :
Apaszka - Japan Style
Bluzka - Second Hand
Pasek - szafa mamy
Spodnie - Terranova
Kolczyki - JapanStyle


A teraz wychodzę na jakieś 2 godzinki. Już jutro przyjeżdża moja Justynka i idziemy buszować po Second Handach. I zamówiłam sobie buciki na allegro : http://allegro.pl/68-zarra-botki-kopytka-fz-76-bezowe-koturny-r-37-i1778898289.html . Jak Wam się podobają ?????
Od jutra nauka na egzamin także troszkę Was zaniedbam, ale wszystko nadrobię ;D Buziaczki ;*

37 komentarzy:

  1. kolczyki i apaszka są super;)
    bardzo ładnie się prezentują;*
    a te buciki są...mega;***

    OdpowiedzUsuń
  2. apaszek takich nie lubię, ale kolczyki boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. botki rewelacyjne.
    sama takie posiadałam, i poluję na nowe.
    ciekawe jak trafisz z jakościa, bo z nią bywa różnie

    OdpowiedzUsuń
  4. też czasami kupuję coś z Japan Style ;) butki są superowe bardzo mi się podobają wiązane obcasy albo koturny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolczyki ;)
    Zapraszamy ; ))
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. na jednym blogu dziewczyna też dostała ta apaszkę i kolczyki xd
    byty spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna apaszka,słodkie kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się wzór twojej apaszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Apaszka jest super : )
    Kolczyki zresztą też ;)
    Powodzenia na egzaminach ; P

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka ładna ta apaszka :) uwielbiam ciuchy z Japan Style :) są piękne

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie niewielka ta apaszka ;) Bardziej przepadam za dużymi chustami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolczyki w bardzo modnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny pierścionek :)Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty są boskie :)
    Apaszka jest niesamowita xD
    zapraszam do mnie, twój blog jest świetny obserwuje go
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog.
    Obserwuje i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne dodatki ;))
    Życzę powodzenia na egzaminie;** ( nie dziękuj)
    Obserwujemy się? ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Też dostałam od nich taką paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna apaszka
    zapraszam do mnie ;)
    savannah-antidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczne kolczyki. No niby zwykle, ale ladne.
    Swietny blog. Pozdrawiam
    Ushouldwearsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety na link wchodzę i nic nie widzę. Ale jak beżowe koturny, to pewnie piękne < 3
    Apaszka śliczna, lubię ostatnio motywy floral.
    Pozdrawiam, dziękuję za komentarz i zapraszam, bo u mnie pojawila się nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  21. też mam 36 :) poszukaj na deezee , luulu , stylowebutki ;) tam najpredzej trafisz na takie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja bym z tej apaszki zawiazala sobie kokardke na koku ;) uroczo to wyglada;) na szyje wole wieksze ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie obcieraja ;) a wygodne no niektórym dobrze sie chodzi w 12centumetrowych szpilach innym nie ;) zalezy od przyzwyczajenia ;) ale sa wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna apaszka <3 zaczęłam również współprace z japanstyle24, moim zdaniem warto ;)) polecam .
    u mnie nowa notka: enchaaanel.blogspot.com, zapraszam [ w notce DIY ], świetny bloog, obserwujemy? ;> ;3

    OdpowiedzUsuń