Obserwatorzy

środa, 17 sierpnia 2011

Bydgoskie nabytki

Hej! Jak wiecie wczoraj byłam na zakupach i muszę przyznać, że gdybym tylko mogła wykupiłabym dosłownie wszystko ale cóż......kupiłam tylko kilka rzeczy. Kocham jak w sklepach kończy się sezon i zaczynają przeceny. Można upolować naprawdę fajne ciuchy po niedużej cenie ;) Już pokazuję Wam co mnie udało się upolować:


To tylko moje torby....;)))


Trampki - H&M - 39.90zł




Koszulka - Stradivarius - 29.90zł




Spodnie - Tally weijl- 30zł




Tusz do rzęs - Max Factor - 39zł




 Szklany pilniczek do paznokci - Douglas - 35zł


Dostałam jeszcze gratis multiwitaminowe masło do ciała z firmy AA


Swoje zakupy uznaję za udane w 100% ;)) Buziaki ;*

39 komentarzy:

  1. Wszystko bardzo mi się podoba :) Nie byłam jeszcze w Bydgoszczy, ale niedługo mam zamiar się tam wybrać. Chyba dziś wyruszę do hm'u w poszukiwaniu tych trampek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mi narobiłaś ochoty na zakupy!! :) ja tez niedługo jade ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie tanie spodnie ;)
    wszystko fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, za takie spodnie tylko 30zł?!
    dlaczego wszyscy mają takie szczęście tylko nie ja ...?

    OdpowiedzUsuń
  5. w mojej szafir brakuje takiej koszulki, łądny kolor, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też ćwiczę i ograniczyłam jedzenie, ale dodatkowy wspomagacz utraty wagi też się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie za dużo już masz tych koszulek ze Stradivariusa?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. o to zaszalałaś ja już tęsknie za zakupami a brak kasy na zakupy:(

    OdpowiedzUsuń
  9. nie będzie ani efektów ubocznych ani efektu jojo :D albowiem zamierzam już na stałe zmienić nawyki żywieniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no to zakupki sie udały :) świetne te trampki z hm :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo kupiłaś :)
    jakie tanie spodnie :o

    OdpowiedzUsuń
  12. A wyglądają prawie identycznie:D
    Tylko te guziki xD

    OdpowiedzUsuń
  13. ubrania mega, ale ja będę oryginalna i zapytam o narzutę na łóżko, bo się zachwyciłam!! gdzie kupiłaś takie cudo?
    pozdrawiam.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  14. tez musze sie wybrac na zakupy, ale szklany pilnik 3opare zł to stanowczo za duzo nie dałabym tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  15. każda z zakupionych przez Ciebie rzeczy mi się podoba! w szczególności te trampki i koszulka!:* masz naprawdę świetny gust:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podobają mi się twoje zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. szklany pilniczek rządzi!

    świetne zakupy :]

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje łowów :))) czekam na recenzje tuszu :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne ciuchy ;) Widzę że przyjechałaś do mojego miasta :) Najbardziej podoba mi się koszulka ! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Tally weijl zawsze wybieram się tam jak sa przeceny, naprawdę się opłaca, a ciuchy świetne!
    Trampki z H&M mi się podobają, były białe?

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zakupy! Tusz jest rewelacja będziesz zadowolona to mój ulubiony:)Zapraszam na mojego bloga:).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne Trampki ;p
    Zapraszam do mnie :
    http://skarbek44.blogspot.com/

    Pozdrawiam . ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, pierwszy raz słyszę o szklanym pilniczku :D
    a spodnie świetne :>

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są te trampki <3.
    Właśnie teraz takie potrzebuję, a więc może znajde :). Szkoda, że nie wybieram się do Bydgoszczy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ustawiłam "automatyczne dodanie posta" o konkretnej godzinie :) więc chyba nie było problemu, bo pojawił się tak jak ustawiłam :]

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodnie i bokserka są cudne!

    Zapraszam na pierwsze rozdanie u mnie!
    http://hoksa-poksa.blogspot.com/2011/08/rozdaniegiveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Az mam ochotę odpalić auto i lecieć na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Od dawna marzą mi się takie buciki :>

    OdpowiedzUsuń