Obserwatorzy

wtorek, 9 sierpnia 2011

Dzisiejsze^^^

Hej!!!Dziś wybrałam się na zakupy u mnie w mieście, szukałam czegoś co idealnie nadawałoby się na moje kosmetyki i znalazłam śliczny koszyczek, w którym to mam nadzieję zmieszczą się wszystkie moje skarby:


Szczególnie podoba mi się ta kokardka, bo nadaje koszyczkowi niepowtarzalny wygląd ;D
A teraz przyszedł czas na outfit :




Outfit:
Bluzka - Second hand
Spodnie - Terranova
Pasek - H&M
Buty - 1000 butów
Torebka - Lucky (Italian Leather)
Zegarek - sklepik w mieście


Buziaczki;*

32 komentarze:

  1. torebka moim faworytem ;)
    koszyczek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten koszyczek ! ;)

    Zapraszam do mnie nowa nazwa i zmiana!
    www.ewcun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny koszyczek i outfit ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładniutka bluzka ;)

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. koszyczeć śliczny ;) i bardzo ładną masz torbę

    OdpowiedzUsuń
  6. koszyczek jest cudowny!! :)
    Piękną masz bluzeczkę, ostatnio mam słabość do takich ;d
    świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny koszyczek i boski zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe, zapraszam. Znajdzie się nocleg :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny outfit, a koszyczek kupiłaś w jakimś lokalnym sklepie? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, I love the basket! I like finding cute things to keep my jewelry and make up in! :)
    New follower!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey! :) Bardzo sliczny ten koszyczek i taki kjut hehe ale jesli o mnie chodzi to ja napewno nie zmiescilabym w nim wszystkich moich kosmetykow! ;p a raczej chyba tylko 1/4 haha. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny ten koszyczek :)
    sliczny outfit, szcególnie bluzka i torebka :D
    zapraszam do mnie mnie będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się wszystko, a zwłaszcza koszyk i zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz ;p a ta torba skórzana ;p genialna ;)) też chcę taką ;p
    koszyczek na prawdę fajny ;p też przydałoby mi się coś takiego na moje skarby ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. zegarek już od dawna mi się podoba, a koszyczek jest uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodki koszyczek ;*
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodki koszyczek ;*
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. szukam bluzeczki właśnie z takiego materiału jak na razie nic na mnie dobrze nie leżało :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny tez koszyk .! :)
    + Obserwuję. ;)
    liczę na to samo z Twojej strony. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ps. Zapraszam do siebie, bo pojawiła już się kolejna notka ;)

    OdpowiedzUsuń