Obserwatorzy

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Ipod

Hej! Co tam u Was? Jak mija Wam dzisiejsze święto? U mnie była rodzinka przez dwa dni. Już pojechali ;). Także luz i nie trzeba siedzieć przy stole i wiecznie rozmawiać o "poważnych sprawach". Jutro wybieram się na zakupy do Bydgoszczy. Zobaczymy czy uda mi się w coś zaopatrzyć. Z tego względu iż jutro mnie nie będzie, napiszę dla Was posta wieczorkiem a doda się on automatycznie jutro o godzinie 9:00. Bądźcie czujni i zajrzyjcie do mnie ;D Będę Wam ogromnie wdzięczna ;)). A w dzisiejszym poście pokażę Wam moje cudeńko, bez którego nie ruszam się przy każdym wyjeździe a mianowicie mojego Ipoda;)).



Dostałam go w prezencie od cioci z USA ;)) Kolorek od razu mi się spodobał. Mam na nim wszystkie swoje ulubione kawałki, które towarzyszą mi w każdej podróży ;). Podoba Wam się??? Też lubicie takie cudeńka?. Pozdrawiam Was gorąco i idę planować jutrzejszego posta. Także co by się nie wydarzyło śledźcie jutro mojego bloga ;)) Buziaczki:*

26 komentarzy:

  1. śliczny jest :) też mam ipoda z apple, ale mój niestety ma o wiele mniejszą pojemność :(

    OdpowiedzUsuń
  2. udanych zakupów :)
    śliczny jest !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor nie odpowiada mi wcale ;)
    Poza tym jest fajny ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor jest fantastyczny1od razu pozytywnie nastraja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny iPod i ten kolor :) juz nie bede wspominac ze moj ulubiony.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. super ipod kolor cudny <3
    też chce takiego :P
    zapraszam:
    http://late-chocolate.blogspot.com/2011/08/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. takie rzeczy w nudnej podróży są niezastąpione :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O ile się nie mylę to mój chłopak ma takiego samego, ale w innym kolorze ;D Ja kocham muzykę, mam swoje mp3 i dodatkowo listkę w telefonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny iPod;)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny ;) Ja zwykle nie używam takich sprzętów, w tel. mam raptem 3 piosenki ;) Do szkoły muszę dojeżdżać 40 km w jedną stronę codziennie, więc muzyki słucham w aucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny iPod ;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jest . ;)
    Zapraszam do mnie: http://skarbek44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor!! ;)
    Pozazdrościć prezentu!
    Odzwiedzaj, jeśli masz ochotę http://inspiremehoney.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też raczej nie ruszam się nigdzie bez mojego mp3 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. heh swietne sa te ipody! normalnie kocham ta firme! sama mam iphona wlasnie z 'apple' i jestem bardzo z niego zadowolona ;] no a ten kolor to w ogole mega! <3

    udanych zakupow! pochwal sie tym co kupilas hehe ;] buziaczki ;* :*

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie byla rodzinka tez nie widzielsimy sie 10 lat wiec zabawy smiechu bylo pelno:)
    ja nie przepadam za gazdetami:)

    OdpowiedzUsuń
  17. super ipod podoba mi się to fajną masz ciocie

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam swoje jabłuszko od bardzo daaaawna i na nic bym nie zamieniła.

    OdpowiedzUsuń