Obserwatorzy

wtorek, 2 sierpnia 2011

Kosmetyki

Witajcie ;D

Czy u was też dzisiaj świeci słońce??????? U mnie od rana gorąco ;D Pogoda w sam raz na plażę ;p
A dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje kosmetyki do makijażu jakich używam na co dzień.


Tutaj mamy matujący krem na dzień przeciw niedoskonałościom firmy AA. Zalecany do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Nakładam go zawsze rano przed nałożeniem podkładu. Bardzo ładnie rozprowadza się na  twarzy i zapobiega świeceniu się skóry. Cena takiego kremiku to około 15zł.


Tutaj mamy podkład wraz z bazą marki ASTOR. Kolor beżowy. Z racji tego, iż jest lato pozwoliłam sobie na taki kolor. Nie mogę zbytnio opalać twarzy więc kolor ten przypomina opaleniznę. Podkład ASTOR bardzo ładnie pachnie i łatwo się rozsmarowuje. Cena podkładu to około 45zł.



Moje cienie do powiek. Czarne opakowanie to firma AVON, natomiast srebrne BeYu. Cena tych z AVONU to około 30zł, te drugie kosztowały mnie 80zł. Jestem z nich bardzo zadowolona szczególnie z tych różowych, gdyż utrzymują się na powiece przez cały dzień. Polecam!!!!!!!.



Odżywka do modelowania brwi - Oriflame, oraz mój ulubiony tusz do rzęs marki Bourjois. Dzięki tej odżywce moje brwi ładnie się układają i są wzmocnione. Tusz do rzęs pogrubia i wydłuża rzęsy. Cena odżywki to około 20zł, natomiast tuszu 60zł


Kredka do oczu marki ASTOR. Używam jej do robienia kresek na dole oczu. Trzyma się na oku przez cały dzień. Jak dla mnie jest idealna. Zamawiałam swojego czasu podobne kredki w katalogach lub kupowałam z innych firm, ale teraz kupuję już tylko tę. Cena to 20zł. Polecam, zakup warty uwagi!!!!!









 Mój puder brązujący firmy LOREAL i róż do policzków marki essence. Puder uznaję za jak najbardziej udany zakup. Fakt faktem, że cena jest dość wysoka ale ładnie wygląda na twarzy nadając jej piękny brązowy odcień. Do tego byłam mile zaskoczona gdy otwierając go zobaczyłam, że zawiera lusterko i mały pędzelek ;). Jego cena to około 45zł. Z różu też jestem zadowolona. Dałam za niego 10zł a i tak ładnie prezentuje się na polikach.


Na koniec smaruję usta moimi błyszczykami. Tutaj mamy akurat dwa jakie najczęściej używam. Ten po lewej jest z firmy Bourjois i kosztuje w granicach 30zł. Zawiera on składniki powiększające usta i ładnie pachnie natomiast drugi dostałam gratis w Douglasie jak robiłam zakupy, ale jego cena to około 35zł.


A na koniec po ciężkim dniu używam płynu micelarnego do demakijażu oraz nawilżającego kremy Care&Control marki Soraya. Doskonale natłuszcza cerę i ma przyjemny zapach.

A wy dziewczyny jakich kosmetyków używacie?????
Piszcie swoje propozycje ;* Pozdrawiam Was cieplutko ;D

24 komentarze:

  1. Świetne kosmetyki;)
    Też używam tego różu ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne masz te kosmetyki :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. moje kosmetyki do makijazu t niesmiertelny fluid marki Ingrid, czarna lub brązowa kredka ;)) lubię naturalny look. ale od niedawna eksperymentuje z cieniami do oczu i różem ;)

    pozdrawiam. wpadnij do mnie, dopiero zaczynam: http://tinu-creep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kosmetyki ;) Podobają mi się kolory z paletki BeYu ;) Buźka! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję na Twój komentarz.
    Pracuję przy pakowaniu kosmetyków. Praca łatwa i przyjemna, jeśli tak można powiedzieć o pracy:P
    Kosmetyków używam różnych. Każda rzecz w mojej kosmetyczce jest prawie z innej firmy:)Ale ważne, żeby być zadowolonym:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kosmetyki ; )
    Zapraszamy na nasz blog ; ))
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję!
    U mnie też pogoda już się poprawiła, nareszcie!
    Ja używam jedynie, kredki/eyelinera, tuszu i pomadki!

    Pozdrawiam!
    Dodaję do obserwowanych! ;)
    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne : )
    naprawdę bardzo mi się spodobało : )
    liczę na dodawanie do obserwowanych .

    mam nadzieję, że się spodoba ; **

    www.oldcool-ada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainteresowałaś mnie tym kremikiem matującym, nie miałam o nim pojęcia.

    I także lubię płyn micelarny z Dax :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się zawiodłam na tym różu Essence.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile tego jest :) ja używam tylko tuszu i błyszczyka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tusz do rzęs, błyszczyk, czasami czerwona szminka, kredka do oczu i to chyba na tyle ;) Zapraszam do siebie, gdyż pojawiła się już kolejna notka ;) Serdecznie pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny blog :) Zapisuje się do obserwowanych i zapraszam do mnie, jestem tutaj nowa :*

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ten żel do brwi Oriflame;)
    dziękuję za odwiedziny:) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie zastanawiałam sie nad kupnem tego pudru z firmy LOREAL ,ale nie byłam pewna ,teraz czytajac twoją opinie na pewno go kupię . Świetny blog. Obserwuję i Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję i również obserwuję :)
    Lubię oglądac zdjęcia takich "zmasakrowanych" kosmetyków,przynajmniej widac,że są intensywnie używane ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam Cię na konkurs organizowany przeze mnie i Partnerssa.sklep.pl
    http://window-on-the-fashion.blogspot.com/2011/08/konkurs-do-wygrania-wybrana-rzecz-z.html
    Pozdrawiam!

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki za komentarz!!! ;))
    również obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. witam , dzięki za odwiedziny :)
    no zbiór kosmetyczny bardzxo ciekawe , tylko razi mnie troche bałagan na opakowaniach kosmetyków ;)

    także dodaję do obserwowanych ;):)

    OdpowiedzUsuń
  20. same fajne rzeczy ;)
    też dodałam do obserwowanych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam paletke do cienie z avonu tlyko inne kolory:)fajne sa:)

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba skuszę się na ten krem matujący :)

    OdpowiedzUsuń