Obserwatorzy

środa, 24 sierpnia 2011

Kosmetyki

Hej! Jak tam u Was z pogodą ??? U mnie leje i jest burza - a ja na kompie heh ;) Zaraz idę do kosmetyczki na pazurki, dlatego modlę się żeby nie padało. Planuję zrobić francuski manicure i jakieś wzorki ale to się jeszcze zobaczy. A dzisiaj pokażę Wam moje wczorajsze kosmetyczne nabytki. U mnie na szczęście jak kończą się kosmetyki to wszystkie razem ;D A oto rzeczy w jakie się zaopatrzyłam :


Teraz po kolei - zdjęcie + opis :


Szampon do włosów cienkich, pozbawionych objętości Garnier Fructis ;) Mój ulubiony. Jak dla mnie idealny a włosy są po nim miękkie w dotyku i lśniące ;D


Żel pod prysznic marki Johnson's o cudownym pomarańczowym zapachu ;) Jak się nim myję od razu na myśl przychodzi mi jakaś tropikalna plaża, palmy i upał ;)


Balsam do ciała Nivea przeznaczony do skóry suchej. Idealnie nawilża i pozostawia skórę gładką w dotyku;)


Żel do higieny intymnej od Ziaji ;)


Płatki kosmetyczne do demakijażu ;)

A co tam u Was słychać???? Ok. Ja idę się szykować do kosmetyczki i wyłączam komputer bo jeszcze mi się spali ;))) Także udanego dnia ;*

14 komentarzy:

  1. U mnie tak gorąco, że nie mam mobilizacji do ruszenia się gdziekolwiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie te płatki , ale musze te drugie wypróbować te duże

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio mam pecha i cały czas trafiam na dość cienkie płatki do demakijażu :<

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kosmetyki z Ziai i Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten pomarańczowy żel muszę spróbować, miałam kiedyś pomarańczowy z Ziaji i zapach był śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. żele do higieny intymnej z Ziaji u mnie się sprawdzaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię kosmetyki Ziai są świetne i tanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię szamponów FRUCTIS, jeżeli chodzi o moje włosy to są do niczego...
    za to kocham wszystko co ma napis ZIAJA :D

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie goraco udaru mozna dostac
    spore zakupy nivea uzywam tlyko zima

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie od rana była burza, potem gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam intime i te płatki kosmetyczne :)
    Pochwal się pazurkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam szampon dove- u mnie problem stanowią szampony, które bardzo "przylizują" włosy, a ja lubię kiedy są lekkie i maja trochę objętosci:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne kosmetyki!
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń