Obserwatorzy

sobota, 13 sierpnia 2011

Książka ;))

Hej! Od rana jestem na nogach, a czeka mnie jeszcze tyle roboty........zaraz zabieram się za moje ciasta, potem miasto, zakupy i znowu sprzątanie. A to wszystko dlatego, że jutro przyjeżdża rodzina na dwa dni no i trzeba ogarnąć mieszkanko. Jutrzejszy post zaplanuję już dzisiaj i doda się on automatycznie. A dzisiaj chciałabym zaproponować Wam ciekawą książkę do poczytania na ten deszczowy weekend. Jej tytuł to "Pamiętasz mnie?". Napisała ją Sophie Kinsella autorka między innymi "Wyznań zakupoholiczki". A teraz pokrótce o tej książce:
Lexi zwana krzywozębulą lub rozczochrańcem, budzi się w szpitalu po wypadku. Ma proste zęby, elegancką fryzurę i ze zdumieniem dowiaduje się, że jest rok 2007, choć przecież był 2004!. Mało tego, ma przystojnego męża, mieszka we wspaniałym domu, jeździ mercedesem, a z podrzędnej pracownicy firmy z wykładzinami stała się dyrektorem! Czyż nie o takim życiu marzyła? A jednak coś ty nie gra.......Co zrobiła, że nie odzywają się do niej dawni przyjaciele? Dlaczego nie kocha swego męża? Kim jest przystojny Jon, który twierdzi, że mają ze sobą romans? Co się właściwie z nią stało?
Poniżej zdjęcie książki :


Gorąco polecam. Sama uśmiałam się gdy ją czytałam. Niesamowicie mnie wciągnęła i 368 stron przeczytałam w jakieś trzy dni ;)) Tak więc miłego czytania. Buziaczki:*

35 komentarzy:

  1. Też uwielbiam ostatnią piosenkę

    OdpowiedzUsuń
  2. O widze, że ciekawa ksiązka na horyzoncie ;p chyba sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ;)
    Zapraszam do mnie :
    http://skarbek44.blogspot.com/
    http://skarbek44.blogspot.com/
    http://skarbek44.blogspot.com/
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Może się skuszę na ta książkę ;)
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta autorka jest świetna!:


    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, chętnie bym przeczytała .. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pracowity dzień Cię czeka ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyznania zakupoholiczki czytałam, tego jeszcze nie. Chętnie więc przeczytam,jeśli wpadnie mi w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki:)

    Ksiazka cos czuje nie w moim guscie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli jest tak fajna jak mówisz to jedna podróż 2 godzinna pociągiem i po lektorze u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa fabuła, może sama się skuszę :D Powodzenia w ogarnięciu wszystkiego, wiem jak to jest :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam chyba trochę inny gust czytelniczy bo pochłaniam właśnie Świat według Clarksona, ale Twoja propozycja wydaje się być fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. opis jest intrygujący. bardzo lubię czytać, więc może wpadnie do moich łapek. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna ta ksiązka :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D
    Pozdrawiam Iloncia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę ją jak najszybciej zdobyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham książki! :) Mój rekord to chyba 8 książek (ok.200stron) w tydzień :D Koniecznie muszę mieć tą i 'Wyznania zakupoholiczki' :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem dziwny czlowiek bo nie lubie czytac ksiazek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo zaciekawiłaś mnie tą książką! kończę właśnie czytać "P.S Kocham Cię" i coś widzę, że ta będzie następna :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam czytać więc na pewno się skuszę !!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie przeczytam . :)
    Super blog .
    Również obserwuje i zapraszam do mnie częściej . :)

    OdpowiedzUsuń
  21. skoro polecasz to moze sie skusze ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. O widzę , że książka jakaś fajna
    chyba nawet sama się skusze ;)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam na moje rozdanie!!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/08/10-000-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję za komentarz <3
    nie jestem fanką czytania książek , ale może kiedyś przeczytam (jak bd miała okazje ) :*
    pozdro <3 ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. ha! ja właśnie zaczęłam czytać książkę "Druga agentka" i powiem Ci,że też wciąga ;) Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. kurcze chyba muszę iść do biblioteki :D po jakieś kartki z drukiem, ażeby zająć czymś oczy :P

    zapraszam do mnie ;) jeśli się spodoba dodaj do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Książka zapowiada się ciekawe. Niestety obecnie na półce leżą już 3 książki, które czekają aż się za nie wezme, więc ta będzie musiała troche poczekać:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. o kurde.. naprawde ciekawa ksiazka !! <3

    ja równiez uwielbiam te filmy :D świetne są normalnie rozpłynąć się tylko można <3 :))
    nie byłaś? jej musis zkoniecznie pojechać <3

    OdpowiedzUsuń
  29. współpracę nawiązałam , pisząc do nich na email z ofertą :P
    oto on : varsavia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. hehe widze ze jestes pracowita jak pszczolka ;] hehe
    ta ksiazka wydaje mi sie bardzo ciekawa. ale nie oceniam jej po okladce tylko po tym co o niej napisalas. a skoro ja tak polecasz to musi byc swietna!

    pe.es: bardzo lubie czytac Twojego bloga bo strasznie fajnie i ciekawie piszesz ;] :*

    OdpowiedzUsuń
  31. udanego weekendu w gronie rodzinki! ;] :*

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam czytać książki, jak gdzieś na nią trafie to na pewno przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. zbytnio nie czytam ksiązek , tylko horrory ; )
    zapraszam : http://chanell-regii.blogspot.com/
    + proszę o komentarz ; ))

    OdpowiedzUsuń