Obserwatorzy

niedziela, 14 sierpnia 2011

Lakiery do paznokci ^^

Hej! Tak mamy dzisiaj niedzielę, niby spokój a u mnie rodzinka........Ale chociaż nie będzie nudno a ja mogę rozkoszować się smakiem moich przepysznych ciast ^^^^ <skromny>.
Tak więc dzisiaj pokażę Wam co nieco z moich lakierów do paznokci :


Tutaj widzicie wszystkie moje lakiery. Teraz pokażę Wam zdjęcia kilku z nich:


Truskawkowa czerwień od formy Avon. Kolorek jest śliczny, jeden z moich ulubionych ;))


Miętowy lakier firmy Revlon. Kupłam go w Douglasie. Bardzo długo utrzymuje się na paznokciach.


 Fioletowy lakierek od Rimmel ;))


I mój turkusowy lakierek z Inglota ;))

A Wam jaki najbardziej się podoba???? Buziaki:*

33 komentarze:

  1. świetne ! trudne pytanie, co do tego, który najlepszy :D ja nie mogąc się zdecydować na kolor mam kolorowe pazurki, czasem chodzę z taką kilku-barwną tęczą na pazurkach ; - )

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolorki ^^
    ten z avonu przee !

    OdpowiedzUsuń
  3. No ten ostatni jest mega! ;)

    Szcześciara, umiesz piec. mnie się wszystko 'Pali' w rękach haha :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne masz lakiery ;)
    Fiolet od Rimmel mi się podoba najbardziej ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam chyba taki sam z AVONU :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej mi sie podoba miętowy , bardzo lubie taki sama mam podobny ale z innej firmy ; )
    zapraszam : http://chanell-regii.blogspot.com/
    + proszę o komentarz ; ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się wszystkie podobajĄ!
    Takie fajne kolorki
    pozdrawiam
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie truskawkowy od Avonu ;) też bym zjadła kawałek tego Twojego ciasta,ale muszę pilnować żeby nie przytyć :( zapraszam do mnie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podoba ten taki malinowy, z tą pomarańczową naklejką :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są ; )
    Najbardziej mi się podoba ten z Inglot'a ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie fajne, ale najfajniejszy miętowy :)
    ps.byłoby mi miło gdybyś wpadła do mnie i zostawiła po sobie ślad: www.balbala-mylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ten żólty Inglot wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten turkusowy chetnie widzialabym u siebie ^^pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba naj podoba mi się Revlon :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miętowy jest boski i żółty, teraz bardzo modne i robią furorę

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwony z AVON-u jest bajeczny ♥
    zapraszam do mnie-matrixova-malinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie kolorki mam =) Ostatnio zakochałam się jednak na zabój w miętowym =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Za te lakiery z Rimmela dałabym się pokroić :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie Twoje lakiery sa fajne i bardzo mi sie podobaja ;p
    ale jesli chodzi o ten lakier z 'Rimmel' to pod zdjeciem napisalas ze jest 'fioletowy' a ja widze ze jest 'rozowy' ;D pomylilas sie czy faktycznie jest fioletowy a na zdjeciach widac jak rozowy?? ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też miałam notkę o lakierach do paznokci :) tylko, że moja kolekcja liczy już sobie chyba z 60sztuk :P

    OdpowiedzUsuń
  21. dzieki :) niebieski wyglada super, ale ten czerwony astora jest swietny, bardzo dobrze sie nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam lakiery do paznokci i mogłabym mieć każdy kolor. Lubie kiedy moje paznokietki są pomalowane fajnym kolorem:P
    Obecnie gości na nich kolor żółty:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. drugi kolorek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Razem te kolorki pieknie wygladaja :D

    A ten tukusik z inglota piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo lubię miętowy lakier a nigdzie nie mogę go dostać...

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkie kolory strasznie mi się podobają! chyba mamy taki sam gust, co do lakierów:) są naprawdę śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jako maniaczka różowego i fioletowego nie mam innego wyjścia jak powiedzieć że najbardziej do gustu przypadł mi lakier nr 3 z Rimmela ;-)

    OdpowiedzUsuń