Obserwatorzy

niedziela, 21 sierpnia 2011

Masło do ciała - AA

Hej! Ostatnio robiąc zakupy w Douglasie dostałam do przetestowania multiwitaminowe masło do ciała z serii AA. Postaram się Wam krótko zrecenzować ten produkt :



Multiwitaminowe masło do ciała o przecudnym zapachu borówki przeznaczone jest przede wszystkim do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Bardzo ładnie rozprowadza się na ciele, a jego zapach towarzyszy nam przez długi czas. Ja użyłam go na noc i rano jeszcze czułam jego zapach........aż chciało się zjeść ;)
Dla mojej skóry to idealny produkt i muszę przyznać, że najlepszy jaki miałam do tej pory także na pewno będę używać ;)
Plusy:
- świetny zapach
- nie zawiera alergenów
- bardzo ładnie się go rozprowadza
- przynosi ukojenie skórze wymagającej regeneracji
Minusów nie zauważyłam także jeśli możecie to jak najszybciej się w nie zaopatrzcie!!!!:))
Może któraś z Was już go ma?????Buziaki ;*

35 komentarzy:

  1. świetnie wygląda to masło!:)
    tatuaże na wewnętrznej stronie nadgarstka to plaga! Połowa mojej szkoły taki ma! są ciekawsze miejsca kochana!:);)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. łooo na pewno ślicznie pachnie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ;)
    Szukam masła dla siebie, ale bardziej coś z zapachem truskawek by mnie interesowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie posiadam, ale wygląda zachęcająco ;) i na pewno cudownie pachnie :)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masła do ciała z tej firmy sa świetne!
    Polecam o zapachu kakaowym, zakochałam się w nim!
    Jeśli chodzi o masełka do ciała, ta firma zdecydowanie przebija wszystkie jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. o wow ;) super, na ile jedziesz? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. wydaje się byćfajne to maseło, ale nie wiesz ile kosztuje całe opakowanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli pięknie pachnie to na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja akademików w ogóle nie znam, bo mam swoje mieszkanie :)
    a kiedy byś przyjechała? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe super ;) ja też z przyjaciółmi z roku zamierzam jechać na weekend do Karpacza :)
    albo Kraków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a na jak długo pozostawia uczucie nawilżenia skóry? ja mam właśnie z tym problem, że wszystkie balsamy bardzo szybko się wchłaniają i nie nawilżają "dogłębnie" skóry...

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne, ciekawe czy będzie dostępne np. w Rossmannie. ja uwielbiam płyn micelarny tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba bym musiała mojemu P przynieść taką próbkę do wypróbowania ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. oo borówka , musi ładnie pachnieć :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Multiwitaminowe ;D mm..
    świetny blog ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. borówkaaa,muszę chyba takie gdzieś znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  17. To w takim razie, jak najszybciej się w nie zaopatrzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam kosmetyki o takich zapachach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prezentuje się super i brzmi bardzo smakowicie :P ostatnio mam ochotę na kupowanie balsamów i maseł do ciała,może się więc skuszę przy najbliższych zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo smakowicie wyglada :D haha:D

    dodalam do obserwowanych licze na to samo
    fingerr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham takie owocowe zapachy;]
    zapraszam do mnie na mały konkurs;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam, ale ta boróweczka kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. hmmm.. chętnie bym zakupiła :) ale mam tyle kremów i balsamów że szok xD

    OdpowiedzUsuń
  24. niestety z ta pogoda tak jest !


    dodalam do obserwowanych , licze na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno gdzieś go dorwę ;p Zapraszam do siebie, gdyż pojawiła się kolejna notka ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. O super. Bardzo lubie kosmetyki z AA, teraz ta nowa seria bardzo kusi :>

    OdpowiedzUsuń
  27. fajna :D
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  28. ojj masło do ciała - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zostałaś otagowana "10 pytań kosmetycznych od Majorki"! Więcej informacji u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. W Douglasie byłam może 2 razy w życiu i nie dostałam tego typu upominku;) A szkoda;)

    http://food-is-so-good.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń