Obserwatorzy

środa, 3 sierpnia 2011

Nowości zakupowe^^

Cześć ;D

Na wstępie chciałam Wam kochani gorąco podziękować za te wszystkie ciepłe komentarze. Nie spodziewałam się, że mój blog w niecałe dwa tygodnie zyska aż 71 czytelników z czego bardzo się cieszę. Także jeszcze raz dziękuję. A dzisiaj pokażę Wam moje najnowsze nabytki. Właśnie wróciłam z miasta i od razu zabieram się za pisanie do Was. A oto moje nowości :





Kosmetyki z linii under 20 ;). Zaopatrzyłam się w żel oczyszczająco-matujący do skóry z niedoskonałościami. Zawiera aktywny cynk i ekstrakt z gorzkiej pomarańczy. Zapobiega trądzikowi i zaskórnikom, głęboko oczyszcza i matuje. odblokowuje pory. Krem nawilżająco-matujący również do tego samego typu cery oraz żel punktowy SOS przeciw niedoskonałościom. Ten duży żel kupiłam razem z kremem w zestawie za 17.99zł natomiast żel punktowy już oddzielnie za 12zł.


Kupiłam również tabletki wzmacniające włosy. Zawierają skrzyp i pokrzywę. Za 250 tabletek zapłaciłam 14zł. Miejmy nadzieję, że będą skuteczne.




A tutaj moje nowe staniczki ;) Spodobały mi się kolory i kupiłam ;D


A z tego oto miejsca do Was piszę ;D Także jeszcze raz serdeczne dzięki ;p
Pozdrawiam ;D

18 komentarzy:

  1. bardzo lubię te kosmetyki under 20 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, Under twenty ^^ Budzi wspomnienia. Od lat nie używałam tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow 2 tygodnie i tylu obserwatorów - no to gratulacje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś otagowana, więcej informacji tutaj:
    http://nastoletniazakupoholiczka.blogspot.com/2011/08/tag-7-makijazowych-faktow-o-mnie.html
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź na Tag!
    Koniecznie daj znać : )

    OdpowiedzUsuń
  5. widze, że zakupy udane ^^ równiez miałam Humavit i byłam zadowolona, chociaz od prawie roku zażywam vitapil i jak dla mnie jest to ratunek dla moich włosów, które wczesniej wypadały niemiłosiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wszystkich nowych czytelników.
    Też myślałam nad tym, aby zaopatrzyć się w kosmetyki under 20 (;

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey! :) bardzo fajny i ciekawy blog. Widze ze dopiero zaczynasz wiec zycze Ci powodzenia no i wytrwalosci w prowadzeniu bloga! :) Gratuluje popularnosci bloga! Jezeli sa osoby ktore czytaja to co piszemy to znaczy ze jest sens w tym co robimy i ze nasza praca nie idzie na marne ;p Mamy dla kogo pisac i dzielic sie naszym zyciem z innymi!

    Dzieki za komentarz i za dodanie mnie no i oczywiscie robie to samo bo mam zamiar wpadac tu czesciej :) Pozdrawiam! ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. zapisałam się do obserwatorów,thanks za zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też budzą wspomnienia, ale te złe a nawet bardzo złe :P Dzięki nim, mój trądzik się pogorszył i do tej pory nie mogę sobie dać z nim rady :D

    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję :)
    świetne zakupy i uwielbiam firme under twenty :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. daj znać coś o tych produktach z under20 :)

    gratuluję tylu obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię kosmetyków Under20, nigdy mi nie pomogły :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Mialam kiedys cos z under20, ale juz mam 21 lat i nie moge uzywac :P

    Zapraszam do mnie na rozdanie :) http://yoanka-venus.blogspot.com/2011/07/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał ja mam blog tydzień i 20 paru oberwatorów, widać nie staram się aż tak bardzo.
    Od dawna zastanawiam się nad kupnem kosmwtyków z under 20, ale nie jestem co do nich przekonana :).
    Zapraszam do mnie: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Under twenty dawno nie używałam.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.kogut14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne produkty ;D
    Pozdrawiam ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Heh. Mam identycznego laptopa jak ty. ;)

    OdpowiedzUsuń