Obserwatorzy

wtorek, 16 sierpnia 2011

Oriflame/mydełko

Hej! Jak wiecie już z poprzedniej notki pojechałam do Bydgoszczy na zakupy ;). Ale oczywiście zaplanowałam dla Was post na dzisiejszy dzień, no inaczej być nie może ;p. A chciałabym pokazać Wam mój mały nabytek firmy Oriflame, który dostałam w prezencie od mamy.




Milk and honey gold - creamy soap bar. To malutkie mydełeczko o przepięknym miodowym zapachu. Delikatnie oczyszcza skórę nadając jej jedwabistą miękkość. Żeby poczuć jego zapach wystarczy otworzyć pudełko, nie trzeba go nawet wyjmować z kartonika. Pachnie bardzo intensywnie, pomimo tego, iż dodatkowo zapakowane jest w woreczek ;D Na naszej skórze zapach utrzymuje się równie długo ;) Kocham takie mydełka, aż szkoda go zużyć. No ale po to to jest ;D Mydełko to polecam szczególnie osobom mającym uczulenie i wrażliwą skórę. Dla mojej jest ono wprost idealne..........
Także kochani życzę Wam udanego dnia. Papapa ;*

23 komentarze:

  1. Może sobie zakupię! :)
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi mieć boski zapach! ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie przepadam za mydłami, jeszcze nie znalazłam idealnego dla mojej cery :)
    Dlatego głównie inwestuję w mydła w płynie i żele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ejst ;d
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię niestety mydeł w kostce :( ale wydaje się fajne :))

    obserwuję i zapraszam Cię serdecznie do mnie :)
    http://agusiak747.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha! Mi też zawsze jest szkoda otwierać nowe rzeczy ;)) Skoro mówisz,że dobre dla wrażliwej skóry,to chyba wypróbuję,bo moja własnie taka jest,a nie znalazłam jeszcze odpowiedniego mydełka :( Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten zapach- jeszcze z czasów gdy byłam konsultantką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisz jak się sprawdza mydło;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ;)
    Zapraszam na mojego: http://skarbek44.blogspot.com/

    Pozdrowionka . ;PP

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam kiedyś to mydełko, jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. napewno musi ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię mydełek, wolę żele pod prysznic :) Ale obecnie zużywam jedno z biedronki i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam coś kiedyś z serii 'Milk and honey' i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda bardzo zahcęcająco ... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog ogolnie przyjemnie tutaj bardzo :) pozdrawiam i zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. miodowe ;DD
    organizuję konkurs : http://szarokolorowa.blogspot.com/2011/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  17. wiesz co nie mam pojecia.. tutaj w stanach te iphony mozna kupic w sklepie 'apple' ale mozna tez kupic na 'ebay' (to cos takiego jak w Polsce allegro ;p) i w ogole mozna je kupic na rozne sposoby lol. Np. ja kupilam przez taka strone internetowa 'craiglist' i przez ta strone jak cos chcesz kupic to musisz sie spotkac z ta osoba co ten produkt sprzedaje. Wtedy spotykasz sie z nia, ogladasz ta rzecz i jak Ci pasuje to dajesz jej kase ;p tak jest bezpieczniej niz przez ebay dlatego ze przez ebay odrazu pobieraja Ci pieniadze z konta i musisz czekac az Ci wysla to, ale tak jest niebezpicznie kupywac telefon dlatego ze moze byc cos nie tak z telefonem ;/

    a te iphony u nas dzialaja tylko w sieci AT&T dlatego jak ktos chce miec iphona to musi miec konto wlasnie w tej firmie. Tutaj w stanach najbardziej dobra i najbardziej popularna siec telefonow to 'T-mobile' dlatego najwiecej ludzi wlasnie ma w tej sieci konta. I ja tez wlasnie mam w tym. Dlatego mozna zrobic taki maly przekret z tymi iphonami ze jak np. jakas osoba kupi iphona tak jak ja i chce nadal miec w firmie T-mobile bo jest najlepsza i w ogole to wtedy idziesz do jakiegos serwisu telefonow (ja poszlam do mojego kolegi ;p) i oni to robia w sumie nielegalnie ale za to im placisz i zmieniaja jakos swoim sposobem ze iphone bedzie Ci chodzic w T-mobile ;D i to juz zostaje na caly czas. To sie nazywa 'unlocked' ze odblokuja ci iphona ze dziala w innej sieci. I potem wkladasz karte SIM i gotowe! A potem normalnie chodzi Ci ten iphone i normalnie przychodza rachunki z t-mobile takze nie ma zadnych komplikacji z tym ;] a jak to w Polsce dziala i czy iphone ze stanow dzialal by w Polsce to nie mam pojecia.

    Jak cos to mozesz sie kogos zapytac albo najlepiej idz do jakiejs sieci albo tam gdzie masz teraz telefon i sie ich tam zapytaj. Oni powinni wiedziec bo wkoncu sie na tym znaja ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. a w Polsce jest w ogole ta firma 'apple'???
    i czy mozna kupic rzeczy z tej firmy? ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo lubie zapach tej serii :>

    OdpowiedzUsuń