Obserwatorzy

czwartek, 4 sierpnia 2011

Outfit ;)

Hej!!! Więc mamy piękny i słoneczny sierpień. Pogoda jest niesamowita. A wiadomo, że jak świeci słońce to ma się w sobie więcej energii i zapału do życia. Tak więc siedzę teraz popijając pyszne różowe FRUGO i piszę do Was moi kochani ;D



Pychota .........najlepsze co może być w te upalne dni. A dzisiaj pokażę Wam jeden z moich outfitów ;)



Outfit:
Koszulka - Vero Moda
Spodnie - Extreme


Życzę Wam kochani udanego dnia i dużo dużo słońca ;)
Pozdrawiam ;*

20 komentarzy:

  1. Super spodnie, niedawno widzialam takie na kolezance i jej pozazdrosilam i nigdzie nie moglam takich znalesc :(

    takze obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe spodnie. Ja jeszcze nie piłam fruga odkąd znowu jest w sklepach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, pyszne Frugo. : >
    U mnie stoi dzisiaj kupione jeszcze niedopite różowe Frugo. :D Szczerze mówiąc... Dopiero wczoraj spróbowałam pierwszy raz wszystkich czterech smakach, ale mi najbardziej spasował zielony. : )
    Rewelacyjne spodnie. : 3
    Tak... Pogoda robi się świetna. Sierpień się ładnie zapowiada. : *

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. O miło, jestem od niedawna i każda jedna osoba, która obserwuje mojego bloga to dla mnie powód do radości;)) Dodaję również.

    Frugo jeszcze nie piłam, ale mam nadzieję, że smak jest nie zmienny po latach i wciąż czarne i białe królują ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam takie same spodnie tylko, że czarne; DD
    i starsznie ej lubię i też z Extreme :D
    zapraszam do mnie, będzie mi milo jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a u mnie nie można dostać frugo ! masakra... bardzo podobają mi się spodnie

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie pije czarne frugo ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz przepiękne spodnie! uwielbiam je ;ooo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj piłam wszystkie 3 smaki Frugo :) mniam!

    OdpowiedzUsuń
  10. o, Frugo :) mniam :) bardzo ładne spodnie!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne spodenki ; )
    Zapraszamy na nasz blog ; ) + nowa notka ; )
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś przeze mnie otagowana tagiem 30 pytań kosmetycznych :)
    Zapraszam do zabawy!
    Więcej tataj: http://makeup-gosia.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  13. DBardzo dziękuję :)
    Śliczne są te spodnie :D Moja kolerzanka ostatnio przyszła do pracy w czarnych i bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne spodnie ;) ciekawy kolor ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. no to frugo !
    fajne spodnie : D

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochałam się w tych spodniach!

    OdpowiedzUsuń