Obserwatorzy

czwartek, 25 sierpnia 2011

Pazurki ;)

Hej! Co tam u Was? Ja właśnie zabieram się za pisanie sprawozdania z praktyk ;/ a nie wiem w ogóle jak mam zacząć, chociaż mam przykład od koleżanki. Jutro wpada Justyna i wraz ze znajomymi idziemy na koncert Sylwi Grzeszczak ;) Troszkę odpocznę i się zrelaksuję. No a dzisiaj pokażę Wam moje pazurki zrobione dokładnie wczoraj. Zwykły francuski manicure + wzorek - najlepiej się sprawdza.



Moje paznokcie były mega zniszczone od żelu i całych tych tipsów. Teraz moja kosmetyczka powiedziała mi, że jest nowa metoda robienia paznokci żelowych a mianowicie pod paznokieć wkłada się papier i zalewa samym żelem bez naklejania tego całego tipsa. Gdy żel stwardnieje odkleja się papier i zostaje przedłużony paznokieć ;) Także może przed rokiem akademickim się pokuszę ;D
Na koniec chciałabym zachęcić Was do odwiedzania strony internetowej : http://dermolab.pl/ gdzie możecie znaleźć wiele ciekawych kosmetyków do pielęgnacji skóry, włosów i paznokci. Każdy na pewno znajdzie tam coś dla siebie ;))
A już jutro zapraszam Was na recenzję produktów które otrzymałam od firmy Pollena - Biały Jeleń ;D
Idę pisać to sprawozdanie bo w końcu nie zrobię nic ;/ Buziaki ;*

29 komentarzy:

  1. takie nadlewane paznokcie na `papierku` wcale nie jest dobre. paznokcie nie maja ladnego kształtu ani nie trzymaja sie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne paznokcie :)

    Zostałaś przeze mnie oTAGowana http://x3paulina.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie ci zrobiła :) to są twoje naturalne ?

    OdpowiedzUsuń
  4. na prawde nie polecam ;) wgl nie rowne były ;) a te swoje i tak masz sliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie słyszałam o tej metodzie robienia paznokci, może w końcu się skuszę bo zawsze było mi szkoda tak je niszczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzorek bardzo mi się podoba : )

    OdpowiedzUsuń
  7. super wzór :)zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne są;) Naprawdę jestem pod wrażeniem;) Zapraszam na nowy post kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jednak francuski manicure nie ma sobie równych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne paznokcie! ;) Zapraszam do mnie - odmiana bloga ;> Zapraszam również do polubienia mojej strony na facebooku ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. akryli nigdy nie miałam ;) polecam nail tek :)!! te 2 odżywki, ja po ok 3 tyg uratowalam paznokcie po tipsach ;) tez byly zniszczone teraz sa juz swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałań oTAGowana na moim blogu ;) więcej informacji: http://agathki-imaginarium.blogspot.com/
    miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne pazurki ;) poszłabym na ten koncert dla jednej piosenki ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie wyszły ;P
    obserwujemy? zapraszam do mnie, nowa notka ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądają;) super;))

    OdpowiedzUsuń
  16. delikatny i śliczny, do wszystkiego będzie pasował :P

    OdpowiedzUsuń
  17. prostota zawsze najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fotografia, zakupy i wszystko z codzienności. Zapraszam na www.Adrrrianne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super blog zapraszam do mnie :
    http://dominika-kuranda-docia.blogspot.com
    paznokcie boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Super paznokcie ;D Super blog :D
    Ja sama też prowadze bloga :)
    Może zechcesz wejść ? www.lauren-demi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń