Obserwatorzy

czwartek, 11 sierpnia 2011

Perfumy

Hej kochani!!! Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje perfumy. Bardzo lubię używać ich na co dzień, a szczególnie przed jakimś wyjściem ;) Oto one :


Sexy little things by Victoria's Secret 




Escada - Absolutely me - mój ulubiony ;)



Emporio Armani - diamonds




A tutaj mamy perfumy w malutkich buteleczkach tylko 13ml. Tak więc po kolei :


Mariah Carey - Luscious Pink


Britney Spears - Corious


Hilary  Duff - With Love


Elizabeth Tylor - jak dla mnie dużo za mocny i zbyt intensywny zapach - nie polecam młodym dziewczynom, bardziej ich mamom ;)


Usher

I jak Wam się podobają dziewczyny moje perfumy ?????Piszcie swoje opinie. Buziaczki;*

49 komentarzy:

  1. sporo ich :P
    te pierwsze fajne , lubię takie z tym czymś , XD
    i fajne te 13ml. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oo dużo ich masz:)
    pierwsze są napewno świetne ,kocham perfumy z,,pompkami'' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydałaś pewnie na nie fortunę ;) Zazdroszczę , sama chciałabym mieć przynajmniej 1 z tych co pokazałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swojego czasu też dostawałam od babci z USA ;d Ale wróciła do Polski i się skończyło ;d + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle perfum i rzadko je używasz, bo Ci szkoda xD
    Perfumy są po to by się nimi pryskać xD
    Ładna kolekcja xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszcz! ha z tych markowych mam tylko Opium, których kocham nad zycie :) perfum posiadam równiez duzy zbiór, ale nie sa to tak znane marki, raczej odpowiedniki lub typowe z Avonu ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. o jej jak dużo ich ;p ja mam tylko dwa ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. generalnie to zajmuję się fotomodelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo ich i bardzo dobre są ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje:)

    Ale kolekcja :) śliczne mają opakowanie te mniejsze wersje zwłaszcza ta od mariah carey :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie świetnie zapachy ; ))
    Zapraszamy na nasz blog ; )) + nowa notka ; ))
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ kolekcja! :) Chyba kupię escadę, sporo osób ją zachwala :) widzę, że lubisz pachnieć jak gwiazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają`świetnie.
    Też mam dużo perfumów.
    ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka kolekcja ;p troche Ci sie ich uzbieralo hehe ;p
    mysle ze wszystkie sa ciekawe. te pierwsze z 'Victoria's Secret' to je widzialam ale nie moge przypomniec sobie jak pachna... ;p
    ogolnie to pozostale tez znam.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jeszcze nigdy w zyciu nie wyrywalam sobie sama brwi ;p zawsze chodze do kosmetyczki bo tez sie sama boje ;p raz kosmetyczka wyrywala mi penseta i to byl moj pierwszy i ostatni raz haha. bolalo wtedy jak nie wiem! kilka razy bylam tez na nitkach i tez nie polecam ;/ boli jak nie wiem i w dodatku jak idziesz na nitki to musza szybko robic zeby byl efekt wiec jest przesrane. no i najbardziej mi odpowiada wosk. jest szybko, i chyba najmniej bolesnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. wow. dużo ich masz . super blog obserwuję i zapraszam do mnie ; >

    OdpowiedzUsuń
  17. grunt to nie mieć jednej butelki perfum, tylko kilka w zależności od nastroju na zapach! równie pokaźną mam kolekcję :) możliwe, że wstawię posta na ten temat :)
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezła kolekcja ;D
    zapraszam do mnie ;)
    www.n3sti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo masz ciocie w stanach?? a jesli moge wiedziec to gdzie? sory ze tak pytam ale sama mieszkam obecnie w stanach i wlasnie mnie to ciekawi heh ;p

    no wlasnie sie tak zastanawialam nad tymi perfumami ze one raczej sa ze stanow dlatego ze chyba w Polsce nie ma 'Victoria's Secret' a te takie male buteleczki to widzialam takie zestawy ;p sa pakowane w zestawie z roznych firm ;p najczesciej mozna kupic takie zestawy na swieta hehehe ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. o okay. haha no co Ty xD to strasznie duzo! ;p
    ale wiem jak jest. Ja jak przylecialam tutaj to wazylam zaledwie 93lb (nie wiem ile to jest na Polskie) i mialam wtedy 12 lat a po roku czasu przytylam az do 145lb i mialam nadwage! Musialam schudnac dlatego ze zle sie czulam i w ogole wstydzilam sie mojej wagi... W ciagu pol roku udalo mi sie schudnac od 145lb do 115! No ale od tamtej pory znowu mi sie troche przytylo ;p i teraz warze cos ok. 135lb i znowu zaczynam sie odchudzac bo nie chce miec znowu tego kompleksu co wczesniej ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. dużo ich ja mam skromnie 3 buteleczki :)

    zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  22. super kolekcja.. ;)

    Na moim blogu pojawiła się już pierwsza notka z serii "New faces", która ma na celu przybliżenie Ci osób z ogromnymi szansami na odniesienie wielkiego sukcesu w świecie mody.
    W wolnym czasie - Wejdź, przeczytaj, zobacz i wyraź swoje zdanie :)

    LINK: http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/08/new-faces-first.html

    Pozdrawiam i zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie piękne buteleczki! szkoda że nie można powąchać....

    OdpowiedzUsuń
  24. wow całkiem pokaźna kolekcja! :D:)

    OdpowiedzUsuń
  25. noo tu sie szybko tyje, i nawet sobie sprawy o tym nie zdajesz jak szybko ;p
    jesli ktos je amerykanskie jedzenie, fast food, albo slodycze no to wiadomo ze tyje. a ze tutaj ma sie latwy dostep do takich rzeczy to o przytycie nie ciezko ;p bardzo duzo jest roznych fast foods dlatego tak sie dzieje.. tutaj duzo ludzi je w Mc Donald's, Burger King i White Castle a KFC nie jest az takie slawne.. Ja np nie jem nic z tych rzeczy ktore wczesniej wymienilam. Jem typowo polskie jedzonko hehe, lubie tez kuchnie chinska i wloska ;p A jak mam jesc na miescie to lubie jesc w SubWay bo maja tam dobre jedzenie i ma mniej kalorii ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. haha 'doritos' tez je lubie ale niestety odmowilam sobie jedzenie takich rzeczy ;p

    pe.es: wow! nie wiedzialam ze masz 20 lat! ;]
    myslalam ze masz tak z 18 ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Ubóstwiam wszystkie zapachy Escady! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. trudno powiedzieć jak mi się podobają, bo nie wiem jak pachną, ale mogę powiedzieć, że buteleczki od nich są bardzo ładne :D dosyć dużo ich masz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. właśnie przejrzałam całego bloga i po prostu muszę Cię obserwować! jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. pierwsze na co zwracam uwagę przy zakupie perfum to opakowanie, nie wiem czemu ale tak mam .. ;)

    zapraszam do nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zwłaszcza Sexy little things by Victoria's Secret . :***
    Ja lubię mocne perfumy (ostatnie) xd

    OdpowiedzUsuń
  32. kurcze,musze przyznac ,ze Twoja kolekcja zrobiła na mnie wrazenie :D ja mam tylko dwa perfumy :P

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Spora kolekcja;] Flakoniki są śliczne:) zwłaszcza ten 1. Sama muszę taki upolować i zakupić:) a jak zapachy? słodkie czy bardziej delikatne? Osobiście uwielbiam słodkie,byle nie za bardzo;) pozdrawiam i zapraszam do mnie; http://zakochanawsztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna kolekcja, moja przy Twojej to pikuś :)!

    OdpowiedzUsuń
  35. pierwszy flakonik perfum śliczny <33

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja mam tylko 3 ;p Heh :) jak je wszystkie wykończę poproszę siostre żeby mi przywiozła jakiś śliczny w zajebistej buteleczce ;p

    ---
    zmakeupizowani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. pierwsze mają sliczna retro buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. armani świetny jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń