Obserwatorzy

czwartek, 18 sierpnia 2011

Pianka + Pomoc dla Dzieci z Domu Dziecka

Hej! W końcu udało mi się do Was napisać. Nie mogłam cały dzień dodać posta.......no ale się udało ;). A dzisiaj chciałabym pokazać Wam piankę do rąk jaką otrzymałam od Bentley Organic oraz zachęcić Was do pomocy Dzieciom z Domu Dziecka.



Antybakteryjna pianka do rąk, idealna na każdą podróż oraz w miejsca gdzie korzystanie z umywalki jest niemożliwe. Bardzo ładnie rozsmarowuje się na rękach. Jest bezzapachowa - troszkę szkoda, ale da się przeżyć ;p Na początku troszkę się klei ale potem bardzo ładnie się wchłania. POLECAM:)

A teraz mam dla was bardzo ważną wiadomość związaną z pomocą Dzieciom z Domu Dziecka :

„Dzisiaj mamy okazję zrobid coś dla innych! We współpracy ze sklepem z odzieżą Japan Style Japan Style  pomagamy fundowad stypendia dla dzieci z Rodzinnego Domu Dziecka w Toruniu znajdującego się przy ulicy Rzepakowej 1/3. Za każdego posta, w którym pojawi się odnośnik do strony z odzieżą Japan style właściciel sklepu przekazuje 10zł na stypendia dla dzieciaków:) Blogerzy nie pozostają anonimowi, przez co dzieci wiedzą, kto ich wspiera a co doceniają w specjalnym dedykowanym podziękowaniu dla bloga.
Zapisujcie się do programu! Wystarczy zgłosid chęd pomocy na Lukasz@japanstyle24.pl a otrzymacie wyczerpujące informacje. Więcej szczegółów znajdziecie na stronie: Japan Style dzieciom Japan Style dzieciom
Serdecznie Was zapraszam. Proszę pomóżcie dzieciom ;)))) To wielki gest a niewiele kosztuje:))
Buziaki:*

12 komentarzy:

  1. Lovely post!
    I like your blog!

    Kisses,

    www.fashionapp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na moje rozdanie!!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/08/10-000-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie mogłam w dzień postów dodawać :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam antybakteryjny płyn do rąk z Oriflame i jest po prostu genialny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomogę :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow pianka do rąk, nigdy czegoś takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha ta antybakteryjna pianka do rak tutaj w stanach u mnie w szkole jest doslownie wszedzie umieszczona ;p sa takie specjalne pojemniczki przymocowane do sciany a w srodku jest wlasnie ta pianka i podchodzisz i sobie smarujesz rece xD doslownie wszedzie! w kazdej klasie, w lunchroom, w lazienkach haha xD

    OdpowiedzUsuń
  8. a tak w ogole to co tam u Ciebie? jakie plany na weekendzik? ;] :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego typu rzeczy używam Carex'a :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie mogłam napisać żadnego posta :|
    Pianka wydaje si być bardzo dobra ;]
    To jest bardzo miłe, że chcesz pomagać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. oj może i mi się uda pomóc :)

    OdpowiedzUsuń