Obserwatorzy

niedziela, 28 sierpnia 2011

Piątkowy koncert ;D

Cześć! Przepraszam, że wczoraj nie pisałam ale nie było mnie przez cały dzień w domu. Rano był upał więc wybrałam się nad jeziorko trochę popływać i powiem szczerze, że wejść w gorący dzień do zimnej wody jest na prawdę świetnie ;) Od razu lepiej się poczułam. Niestety wieczorem zaczęło padać i była burza. A dzisiaj w miarę ładna pogoda ;D Ok teraz przejdźmy do rzeczy ;)) W piątek byłam na koncercie Sylwii Grzeszczak. Było mega :) Fakt faktem, że spóźniła się ponad godzinę ale warto było czekać zwłaszcza, że przyjechała z Liberem ;)). Porobiliśmy zdjęcia, nagraliśmy filmiki ;D I tak najlepszy był mój drink niby to słabe a'la Sobieski a miał 15% alko, aż mnie zgasiło jak go spróbowałam bleeeeeee za mocne jak dla mnie ;)) Zaraz wrzucam dla Was zdjęcia i filmik, które niestety są słabej jakości bo robione na zbliżeniu - nie udało nam się dopchać do sceny ;/ Ale cóż ważne, że coś mam ;)) a na sam koniec mogliśmy oglądać pokaz fajerwerków ;D Ale u nas tak co roku na przywitanie i pożegnanie lata ;)) Także zapraszam do mojego miasta na tego typu imprezki i do zwiedzania wieży heh ;))




Tu na tym ostatnim niewyraźnie widać ale to jedyne zdjęcie gdzie choć troszkę widać Libera ;))
A teraz filmik jaki dla Was nagrałam ;D Inne miały fatalną jakość i nie było nic słychać ;(


A na koniec kilka zdjęć fajerwerków umilających nam wieczorek ;D




Udanej niedzieli robaczki ;)) Buziaki ;*

24 komentarze:

  1. uwielbiam patrzeć na fajerwerki! ;)
    Dawno nie byłam na żadnym koncercie ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany lubię Sylwię ;)
    małe rzeczy to super piosenka, hicior tego lata :)
    zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdrościmy koncerciku

    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  4. tez chce sie wybrac na jej koncert ; ))
    swietne piosenki ma i wogole.
    niezle sie spoznila, to nawet Doda tyle sie nie spoznia ; ))

    pozdrawiam i zaproaszam do mnie ; **

    OdpowiedzUsuń
  5. tez lubie Sylwię :) będzie dzisiaj w moim miaście na hitach na czasie !! zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. No Sylwia ładnie śpiewa, dzisiaj da popis u nas w Bydgoszczy :) zapraszam odo mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią bym się wybrała na koncert Sylwii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama bym się wybrała na jakiś koncert ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też lubię Sylwię;)) świetne fajerwerki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak byłam na koncercie happysadu to czekaliśmy na ich wyjście prawie 2 godziny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia fajerwerków są mega :D

    Zapraszam do komentowania i dodawania do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne fajerwerki! Zapraszam do siebie, gdyż pojawiła się już kolejna notka! ;)

    OdpowiedzUsuń