Obserwatorzy

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Piżamki

Cześć! Właśnie wróciłam z pobliskiego miasteczka. Wybrałam się tam z koleżankami na małe zakupy. Po drodze oczywiście musiałyśmy wybrać się na coś słodkiego i padło na gofry z bitą śmietaną i świeżymi owocami. Mniammmm, niebo w gębie. Aż musiałam sfotografować nasze przysmaki :)


Najlepsze gofry jakie kiedykolwiek miałam okazję jeść. Jednak przyznam, że obsługa nie należała do najmilszych tak więc duży minus dla nich. Nie wyobrażałam sobie, że będę czekała w kolejce a niejakie panie  z obsługi pójdą na ploty do kuchni...........niektórym po prostu brak kultury!!!!
No ale już na to nie patrzmy, bo teraz pokażę Wam moje lumpeksowe zdobycze czyli dwie piżamki za które dałam tylko 7zł ;D



Mi osobiście bardziej podoba się ta pierwsza, choć brak spodenek i muszę jakieś swoje dokompletować ale to nic ;p ta druga natomiast jest prześwitująca i bez stanika i majtek się nie obejdzie, przepraszam tylko że może źle ją widać bo zlewa się z kocem ;p A Wy lubicie buszować po lumpach????? Piszcie proszę swoje opinie. Buziaczki:*

33 komentarze:

  1. jak ja dawno nie jadłam gofrów! ale mi narobiłaś ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ald pyszności!!! :D a po lumpach lubię buszować, choć nie zawsze mam na to siłę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniaaaaammm <333333333

    http://made-in-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam smakowicie to wyglada :) dziękuje za komentarz u siebie. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. jej gofry :D też dawno nie jadłam :D
    Po lumpach nie chodzę, bo nie umiem nic ciekawego tam znaleźć :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak dobry leumpeks xD hahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne ciuszki z SH :D
    super te gofry :D
    zapraszam do mnie, new notka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pyszne ;) fajna pidżamki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale te gofry pysznie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniaaam ;) A piżamka mi się podoba ta druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się obie piżamki podobają ;d sama musiałabym jakąś ładną koszulę znaleźć ;d

    Boże, ale cudowne gofry ;ooo!

    OdpowiedzUsuń
  12. mm...uwielbiam gofry z bita smietana i musem truskawkowym:D !!
    Pizamki bardzo fajne :) Buziak

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam ;)
    jasne że lubię buszować, dzisiaj byłam i też zdobyłam dwie bluzki ;p
    ta pierwsza mrrr. ;d
    ta druga bez stanika taka sexowna, dla chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. narobiłaś apetytu :) Świetne te koszulki, ja czasami zaglądam do lumpeksów, ale rzadko udaje mi się znaleźć coś fajnego

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiście, że lubimy (; czasem mozna trafic na prawdę fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm.. W sumie lubię, ale jakoś nie mam do tego cierpliwości, więc ograniczam się do sieciowych sklepów, gdzie wszystko mam jasno porozwieszane :D

    Ta pierwsza piżamka jest urocza :D Wystarczą jakieś ładne majtki i spodenki niepotrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam..gofry..;D ale mi ochoty narobiłaś ;)
    Uwielbiam buszować po SH :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie tez bardziej podoba się ta pierwsza.
    :D

    OdpowiedzUsuń
  19. aa gofry , aż mam ochote na nie !
    Zapraszamy na nasz blog ; ))
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super deser! Az głodna jestem ^^
    Ta koszulka przypomina mi trochę gorset, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna ta pierwsza piżamka! Ja w lumpeksach nie mogę się odnaleźć ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz rację pierwsza jest śliczna ;)
    zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. ale pysznie to wyglada jejku az chce sie robic gofry i jesc a co do lumpeksow to nei ejstem ich szalencza fanka ale czasem mzoan cos fajnego znalezc wiec je odwiedzam jak mam okazje :))

    OdpowiedzUsuń
  24. mniam zrobiłaś mi teraz smak na tego gofera <3

    OdpowiedzUsuń
  25. łał , takiego gofra jeszcze nie widziałam , wygląda apetycznie mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks babe, the food looks jummy!

    OdpowiedzUsuń
  27. jaka pychota! też chcę! ;) zrobię sobie dziś takie, ale w serduszka. szkoda, że to tyle kalorii. ale cóż, raz się żyje ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Mmmm, pyszotka <3 U mnie w szkole lump to coś złego ;/ Ale ja się nie wstydzę chodzić do lumpa, są tam całkiem fajne ciuszki ;p
    Ps. Zapraszam do siebie, iż pojawiła się kolejna notka ;*

    OdpowiedzUsuń