Obserwatorzy

piątek, 19 sierpnia 2011

Puder

Hej!!! Co tam u Was słychać?? U mnie była rano straszna burza. Nawet w TVN 24 mówili o moim mieście, że przeszła nawałnica, piorun uderzył w drzewo, które spłonęło. Hehe aż tak strasznie to nie było troszkę podkoloryzowali ale moje miasto pierwszy raz w telewizji ;). Zbliża się 5 wrzesień i moja poprawka z Finansów Przedsiębiorstw - masakra jakaś, nasza wykładowczyni ma z 80 lat. Że to jeszcze uczy, toć ona powinna  na działce wypoczywać albo jeździć po sanatoriach ;D Ale cóż mam nadzieję, że zdam, bo na normalnym egzaminie uwaliła 90% roku także..............No dobra a teraz już nie będę Was zanudzać i pokażę Wam mój dzisiejszy zakup :



Jest to puder prasowany od Essence. Od razu go wypróbowałam i powiem Wam szczerze, że ładnie się rozprowadza go na policzkach. Może i nie utrzymuje się cały dzień na twarzy ale czego oczekiwać za cenę 12zł ;) Także jak na tą cenę to jest świetny. ;p Ale można przecież nałożyć go dwa razy dziennie - nic się nie stanie ;)) Pozdrawiam Was gorąco i życzę oby te ostatnie dni sierpnia witały nas piękną słoneczną pogodą ;) Buziaczki:*

26 komentarzy:

  1. a on matuje chociaż trochę? :) wygląda ładnie

    OdpowiedzUsuń
  2. to tym bardziej jest fajny, szczególnie za taką cenę :) Będę się rozglądać za nim przy najbliższych zakupach w Naturze

    OdpowiedzUsuń
  3. http://sandra-lip.blogspot.com/2011/08/rozdanie.html

    Zapraszam Cię do mnie na rozdanie ! Zobacz co można wygrać ! :-)

    pozdrawiam. ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Te maseczki cudownie pachną i poprawiają humor, więc tylko dlatego ich używam. Ogólnie maseczki u mnie nie robią nic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej ten puder ma jakieś drobinki ??

    OdpowiedzUsuń
  6. ta firma widzę zaczyna robic furore:)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia!
    miałam puder tej firmy, ale spadł mi na kafelki :/

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za komentarz :)
    Zapraszam ponownie do mnie :) www.daajaa.blogspot.com
    oraz zapraszam do obserwowania.
    mam taki sam tylko ze jasniejszy i jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na moje rozdanie!!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/08/10-000-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnie znalazłam puder z beauty, jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, ze u mnie w okolicy nigdzie nie ma essence;/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja niestety nie mogę do twarzy używać takich produktów bo mnie uczulają... ;/ ich składy mi nie odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja mam pecha, bo u mnie Natura zaopatrzona masakrycznie i essence nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  14. musze wypróbowac bo wlasnie takiego szukm ;D
    no tak 80 lat maja jeszcze ucza, powinni tacy ludze zwolnić miejsce pracy dla młodych ludzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja uwielbiam kosmetyki z essens :) i powodzenia na poprawce ja też mam poprawkę ale w lutym wiec do lutego mam wolne bo jeden przedmiot mam tylko licencjat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na pewno zdasz, takie stare baby są najgorsze.. ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam taki sam kocyk;) Fajny puderek;)

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie też była hardcorowa burza ! ;/
    fajne są kosmetyki z essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. najlepiej to nie zapeszaj po prostu:D co do pudru, ja używam na razie oriflame, jakoś te kosmetyki dobre są dla mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie wygląda. :DD
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie probowalam:) Ale kocham Essence:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam duuuużo pozytywnych opini o essence, muszę się wkońcu na coś tej firmy skusić :) duży wybór jest w kolorkach tych pudrów ??

    OdpowiedzUsuń