Obserwatorzy

wtorek, 23 sierpnia 2011

Second hand

Hej! Dzisiaj u nas w second handzie była nowa dostawa więc razem z Justyną wybrałyśmy się trochę pobuszować i przy okazji zaopatrzyć się w fajne ciuszki. Oczywiście dorwałam trzy cudne bluzeczki, za które dałam tylko 15zł bo dziś cena za kilogram wynosiła 50zł także nie jest tak źle ;) Zaraz Wam pokazuję moje łupy, a na outfity musicie zaczekać bo bluzki muszą się wyprać ;))




Każda z tych bluzek ma w sobie coś co mi się podoba. To bolerko u góry w rzeczywistości jest bardziej żółta ale mój aparat nie oddał całkowicie jej barwy ;/ Tą w paski niebieską można nosić do leginsów, natomiast białą włożyć w spodenki i też będzie fajnie wyglądać ;p A jak tam Wam mija dzień. Może któraś z Was tez była w second handzie? Buziaczki ;*

24 komentarze:

  1. Za dużo żył w kurczaczkach tam mają xd

    OdpowiedzUsuń
  2. też wczoraj wybrałam się do SH :) jestem bardzo zadowolona z moich łupow, chociaż 52zł za kg..
    3 cudenko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Otagowałam Cię:
    http://arletaa91.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html#comments
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. już czekam na outfity w nich ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. oo świetne rzeczy dorwałaś ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam second handy ! Mozna kupic duzo fajnego za grosze :) Zapraszam Cię do mnie http://kajamakefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dziś byłam w sh i też upolowalam trzy rzeczy ;!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się nie odnajduję t takich sklepach :) próbowałam kiedyś, niestety widziałam same szmatki, nic nie znalazłam, podziwiam dziewczyny które łapią markowe rzeczy, mam kumpele obcykaną, wszystko potrafi znlaeżć w tych sklepach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurczę ja to nigdy nic znależć nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne łowy :) gratulację, trzecia mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne te bluzeczki!
    2 jest świetna :) zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  12. biala podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też często kupuję w second hand .

    Serdecznie zapraszam do mnie :)

    dora-zmora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. heh dla mnie tez troszke wysokie ;D
    ale jak tylko sie do nich przystosuje.. beda moim nr jeden

    OdpowiedzUsuń
  15. 3 bluzeczka bardzo trendii .
    Dodaję do obserwacji , naprawdę świetny blog.
    Również prowadzę o modzie , więc jeśli masz ochotę to zapraszam : )

    http://closedreality.blogspot.com/

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 3 bluzeczka jest świetna : )
    Super blog , obserwuje ; )
    Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie .
    Również prowadze blog o modzie :)
    http://closedreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń