Obserwatorzy

środa, 10 sierpnia 2011

Sówki

Hej! Właśnie wróciłam z miasta. Byłam u kosmetyczki na hennie ehhh jak ja nie lubię wyrywania brwi, ale cóż raz w miesiącu trzeba pocierpieć ;/. Odebrałam też dziś moje sówki od jubilera. Są po małej przeróbce, gdyż na jednym naszyjniku było ich 6 a ja zrobiłam  nich 3 zawieszki, kolczyki i churmsa ;D. Zaraz Wam je pokazuję :




Plus mój łańcuszek z literką M ;)


Zaraz będę szykowała placki ziemniaczane i wybywam do kumpeli. Może jakieś winko ze spritem..... A Wy jakie macie plany na dzisiejszy dzionek?????/Buziaki:*

31 komentarzy:

  1. Nie wiem czy przyjmę wyzwanie tego wina ze spritem:D
    A sowy ładne:D

    OdpowiedzUsuń
  2. super sówki :)
    winko ze spritem? pomieszane ?;D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne masz te sówki! ;)
    Ja marzyłam o srebrnej, ale znalazłam okazyjnie złotą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł z tymi sówkami;D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to wszystko wygląda ! Też dziś na obiad mam placki ziemniaczane :) Dzisiejszy dzień raczej spędzę sprzątając w domu ...

    Miłego dnia ! Świetne te sówki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałam że są charmsy sowy haha;))
    świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi regulacja brwi nie przerywa, ale u kosmetyczki byłam na tym zabiegu tylko dwa razy, a teraz radzę sobie sama w domciu :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Minął spokojnie :D
    świetne te zawieszki,
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Winko i Sprite? Ciekawe :D

    Mój dzisiejszy plan, to przyrządzanie ogromnych ilości latte. Jest tak zimno i pochmurno, że tylko kawa jest w stanie mnie przytrzymać przy życiu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. te sowy są słodkie sama mam znimi pierścionek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podobają łańcuszki z pierwszą literką imienia chyba sobie taki zażyczę na urodziny ;) miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale do sprita oczywiście białe winko? :)
    jakie? słodkie, pół wytrawne, wytrawne? ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. 2 części nie ma ;p
    wpadaj do mnie ;D popijemy, kocham wino

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczny naszyjnik ; ))
    + obserwuje ; *

    OdpowiedzUsuń
  16. wino ze sprite??nigdy nie próbowałam, chyba muszę się skusić:)

    OdpowiedzUsuń
  17. very nice post, i like the necklace =)
    lovely greets, maren anita
    http://fashion-meets-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ahh ta literka "M" mnie zachwyciła :D
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja sobie sama brwi wyrywam ;) Fajne sówki ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne są te sówki :) Ja mam zamiar sobie kupić taki naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sówki są urocze.
    Ja brewki wyrywam sama ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. pomysłowo z sówkami:) śliczna z ciebie dziewczyna i masz takie duże tajemnicze oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja wlasnie mam dosc ciemnych ,ponurych toreb. potrzebuje kolorow a ten jest jednym z ulubionych ;D


    sliczne te sowki ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne sówki :)! I super pomysł aby je rozdzielić ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę niedługo je obciąć ;P
    mam taki sam łańcuszek, ale z literką 'A' ;)
    o.

    OdpowiedzUsuń
  26. dobry pomysł z tym jubilerem.
    zapraszam do mnie, może dodasz do obserwowanych
    http://apparel-hunter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Buuu ja tez nienawidze wyrywania brwi! ;p
    No ale "Chcesz byc piekna, musisz cierpiec!" ;p

    a jakiej metody uzywasz do wyrywania brwi??
    sama je wyrywasz czy chodzisz do kosmetyczki? i jak czesto? (pytam z ciekawosci) ;p

    a co do tych sowek to sa swietne i bardzo dobry pomysl! teraz te sowki sa mega modne! az sama sobie musze kupic taka bizuterie ;]

    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń