Obserwatorzy

piątek, 5 sierpnia 2011

Trochę słońca ......

Hej!! No więc dzisiaj obudził mnie deszcz i hałas. Sąsiedzi robią remont więc nie można się wyspać ;/
Pospałam trochę po południu bo robotnicy chyba w końcu poszli na obiad ;). Teraz wstałam i zabieram się za pisanie do Was. A w dzisiejszej notce pokażę Wam zdjęcia ze wczorajszego wysiadywania na ławce hahahaha, zresztą był to ostatni słoneczny i gorący dzień bo jak na razie to zapowiadają same opady;/
Przepraszam tylko za małe zdjęcia i niską rozdzielczość ale robiłam je telefonem więc wyszło jak wyszło.



Oczywiście bez FRUGO być nie może ;)



Mmmmmmmmmm, słodkości. Tak kocham lody. Najlepsze co może być w upalne dni. Lizaki po 50gr ;)


................................ ;D


No i ten przepiękny widok zachodzącego słońca na niebie ;D Musiałam zrobić to zdjęcie ;p

A u Wy co dzisiaj robicie ? Jaką macie pogodę?
Buziaki:*

26 komentarzy:

  1. dziś miałam taką ochotę na frugo, poszłam na drugi koniec miasta do tesco i już nie było :<

    OdpowiedzUsuń
  2. FRUGO :)
    kocham te lody! :D
    zapraszam do mnie, bedzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie git pogoda.
    Własnie jestem u sis.
    obserwuje i licze na rewanż:*
    www.karolinkas1234.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna pogoda to trzeba korzystać ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham twisty green :)
    dodaje do obserwowanych i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaale słodkości mmm, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że nastał szał na FRUGO po jego powrocie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie cały czas słące i się cieszę ; )
    a czy w rossmanie można kupić frugo , nie wiesz czasami ? (jak coś odpisz mi na bloga)
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie narzekaj, bo słońce w końcu do nas wyszło ;)
    No to FRUGO! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. aha dzięki , nie bo podobko wszystkie smaki są zazwyczaj w rossmanie koło kasy ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie upalnie ;(

    Zapraszam - http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię Frugo... wg mnie jest za słodkie, ale ludzie ogólnie szaleją :P hehe... wolałabym gwiazdki z Milky Waya :P

    Dodałam do obserwowanych :) zapraszam do mnie (również na konkurs).

    OdpowiedzUsuń
  13. TWISTER <3 jedne z najlepszych lodów na świecie jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Frrrrugo! Ja uwielbiam zielone i czarne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wg mnie trening czyni mistrza. :) Warto zacząć od małych obcasów, potem coraz większe, aż w końcu chodzenie na 12cm nie sprawia żadnego problemu. ;)
    Poza tym, wiem, co czujesz - u mnie, naprzeciwko mojego domu budują się nowi sąsiedzi. Od 8 do 16 hałasują non stop, także masakra. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czesc ;) dzięki za komentarz ;) A co do szablonu to miałam taki od początku posiadania bloga, poprostu nic nie ustawiałm i taki był ;) Wiec nie powiem Ci jak to się robi.. ;/
    Również będę Cie obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za obserwację, odwdzięczam się :) Frugo jest extra ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. No to przewalone, moi gdzieś od maja tak dzień w dzień hałasują, no ale jak się wstaje rano, to nikomu to nie przeszkadza, bo jak zaczynali, to mnie już dawno nie było w domu. :) A teraz, człowiek chce się wyspać, a tutaj co? Nie dają. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham FRUGO ale szkoda że teraz znowu jest wszędzie dostępne, przestało być takie wyjątkowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie pięknie, dziś słoneczko przygrzewało ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jestem tu nowa alfabeturody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. az mi sie Frugo zachciało! xD
    Bogu dziękować za to słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kolor zegarka! :) FRUGO! U mnie na blogu też zdjęcia z tym kultowym napojem! <3

    www.diane-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś piękna i tak trzymaj!! i wcale gruba nie jestes bo masz na prawdę bardzo ładną figure;)
    całuski;**

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się wybieram na basek. ;)
    U mnie pogoda dosyć ładna. ;)

    OdpowiedzUsuń