Obserwatorzy

niedziela, 7 sierpnia 2011

Troszkę z wczoraj + sukienki ;


Hej! Dzisiejszy dzień przywitał mnie niezaciekawą pogodą. Chmurzy się i nie jest już tak gorąco chociaż czasami słońce wychodzi do nas zza chmur ;D. Tak więc byłam wczoraj na ognisku klasowym. Trochę się zdziwiłam, bo było tylko osiem osób ze starej klasy a reszty ludzi nawet nie znam - przychodzili bez zaproszenia ;/ Taaaa udało mi się zrobić aż trzy zdjęcia ( plus dla mnie ) ;). Do domu wróciłam po 24.00. Czasem zastanawiam się co to za klasa, która po dwóch latach nie chce się spotkać w komplecie. Mam to szczęście, że na studiach mam najlepszą grupę na świecie ;D Wszyscy zgrani, zawsze trzymają się razem, bo przecież o to właśnie chodzi, żeby trzymać się razem a nie tkwić samemu w swoim własnym świecie gdzie są podziały na grupy itp..........................
A teraz kilka zdjęć z wczoraj oraz zdjęcia moich ulubionych sukienek ;D




No i moje sukienusie :

Od lewej:
Bershka
Extreme
Zuzi
Second hand


Cieszę się, że mogę tu do Was co dziennie pisać i dzielić się z Wami moimi skarbami ;) Pozdrawiam Was gorąco. Buziaczki:*

Biorę udział w rozdaniu u I love it - Cathy: http://iloveit-cathy.blogspot.com/2011/08/rozdanie-u-cathy.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+ILoveIt-Cathy+%28I+love+it+-+cathy.%29

49 komentarzy:

  1. Piękne sukienki :D
    Widzę , że było fajnie :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze mówiąc współpraca wyszła nie co inaczej ja za nim coś zamówię to pytam się o szczegóły produktu i strony np przesyłka paypal wysyłka za granice itp i od słowa do słowa wyszła współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja klasa w ogóle nie jest zgrana ;) Śliczne ciuszki! Zaprasza do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ta z bershki mi się podoba! Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki nie w moim stylu, ale hmm, niezłe są ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Biała jest fajna :)

    Dobrze, że się udało spotkanie, u mnie nikt z liceum nie chce się spotykać, a na studiach też za bardzo zgranej grupy to ja nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka z Bershki super :)
    też nie lubiłam swojej klasy. Na studiach jest super, tyle znajomych i zawsze są chęci by gdzieś wyjść :)
    co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. o nie ! dla mnie to zbyt nudne ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham sukienki! A Twoje nowości są przepiękne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zajżyj w zakladke z kim ja współpracuje

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem zdecydowanie humanistką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta pierwsza fajna.
    Zapraszam również do mnie na rozdanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. super te sukienki! bardzo praktyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie to dwie pierwsze ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam, wtedy mogłybyśmy się spotkać : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się podoba ta druga sukienka... Extreme chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful pictures! It looked like you had a lot of fun!!:) Those dresses are very pretty!!:)

    Visit our blog too if you like! we're hosting a new giveaway worth 100€!
    Join if you like!:) CLICK here!

    XOXO
    Farah from FASHIONFABRICE

    OdpowiedzUsuń
  18. ta ostatnia, biała śliczna!<3 Ile za nią dałaś? :>

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. mieszkasz z rodzicami czy masz mieszkanko? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. daleko będziesz miała chyba co? ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Jasnoniebieska sukienka jest cudowna!
    Niestety tak to już jest, że ludzie dzielą się na grupki. Ja jestem tolerancyjna i potrafię rozmawiać z każdym człowiekiem, nikogo nigdy nie odrzucam przez jakieś pozory. Bardzo żałuję, że inni myślą inaczej. :/ Strach myśleć ile ludzi chodzi po świecie, które potrafią zranić drugą osobę zwykłym "patrz, ale ona się głupio ubrała!"...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja teraz do 3 liceum idę i choć moja klasa nie jest idealna - lubię ją.
    Sukienki super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne te kiecki. W sam raz do ciezkich boots i fal we wlosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masakra! Te sukienka są przepiękne <3 Załatw mi takie haha ;p Wszędzie tak jest! Grupki tu grupki tam ;/ Borykam się w tym w szkole. Jestem z wszystkimi, rozmawiam z wszystkimi, ale jak już nie jesteś w tej grupce to sajonara. Popieram Kaś..
    Ps. Zapraszam do siebie, gdyż pojawiła już się kolejna notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja klasa z liceum też nie była zgrana, a na spotkanie kilka lat po przyszły 3 osoby ( w tym ja :D) Co do sukienek, mi się najbardziej podoba ta czarna z paseczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja nie umiem używać kredki na górną powiekę. Zawsze mi krzywo wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  27. ta jasnoniebieska sukienka jest śliczna !
    http://swag-so-mean.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. szkoda, że przyszło tak mało osób ale zawsze coś;)

    k.

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajnie ten wzór na paznokciach wychodzi i jest na prawdę prosty! można kombinować na wiele sposobów, rozciągać kolory, mieszać w różne strony te lakiery.
    sukienka bershki z paskami jest śliczna. a co do ostatniej białej z second handu to powiem, że... uwielbiam second handy i uwielbiam znajdować w nich takie fajne rzeczy jak np twoja sukienka! dla mnie to totalna kopalnia skarbów takie sklepy :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dziekuje za odwiedziny,fajne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta sukienka z Bershki jest niezmiemska! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. oznaczyłam Cię do zabawy "7 faktów o moim makijażu" :) więcej tutaj:
    http://aagniieszka.blogspot.com/2011/08/7-faktow-o-moim-makijazu.html

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne zdjęcia :)
    sukienki piękne ; ]
    dodaje do obserwatorów i liczę na to samo < 3

    OdpowiedzUsuń
  34. podoba mi się zwłaszcza ta sukienka z bershki! ;)
    zdjęcia z ogniska fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystkie sukienki są śliczne : )
    + pozdrawiam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapraszam do mnie! Zostałaś nominowana w zabawie "The Make Up Blogger Award". Szczegóły w najnowszym poście!

    Pozdrawiam,
    http://forexamplefashion.blogspot.com/2011/08/mae-ogarnianie-d.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się starsznie ta druga sukienka! Masakra! Jest piękna. <3 Jak było w Stanach?
    Dodaję!;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta zuki jest prześliczna! Też taką chcę.

    http://food-is-so-good.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. ładne sukienki ; )) Śliczne i pozytywne zdj ; ))

    OdpowiedzUsuń
  40. fajne sukienki ;)
    zapraszam do mnie + obserwuję ;)

    http://thanhpaulo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. sukienki bombowe, kocham sukienki i kazde moje wyjscie to włąsnie sukienka:)

    OdpowiedzUsuń