Obserwatorzy

piątek, 12 sierpnia 2011

Wieczorek^^

Witam kochani po raz drugi dzisiaj. Muszę coś Wam naskrobać ;)).  Obecnie siedzę przy pysznej kolacyjce, chlebuś z masełkiem i szyneczką, popijam gorącą herbatą z cytryną. Dziś mam jakąś manię na jedną piosenkę. Strasznie się w nią wsłuchałam i powiem Wam, ,że umiem już ją prawie na pamięć. Czasem człowiekowi jedna piosenka potrafi poprawić humor........A jutrzejszy dzień zapowiada się troszkę męcząco. Muszę wstać wcześnie rano, porobić zakupy i zaraz zabieram się za robienie ciast. Piekę dwa placki : jeden z borówkami, drugi z jabłkami........kocham piec ciasta, czuć ich zapach wydobywający się z piekarnika hmmmmmm...;)).
Już bym chętnie jakieś zjadła, ale na razie zadowolę się kanapką ;D Tak więc na dzisiejszy wieczorek zostawiam Was z moją piosenką :


Tekst :
I know I've been telling you not now
But baby, come and give it to me
'Cause I can tell by the way that you move
That you're the one who could give it to me, yeah

So come on let's move trough the crowd
So we can find ourselves some privacy
And when I get you all to myself
I promise it;s gonna be hard to breathe

When you watch me

(Chorus)
Shake, wind and roll, let's lose control
Shake, wind and roll, let's lose control
Put your hands on my body
I love the way you make my body say ayayay

Shake, wind and roll, let's lose control
Shake, wind and roll, shake, wind and roll

Looking like you've seen a beautiful ghost
She must have been a sight to see
As you got your mouth wide open
And you're sweating like a hundred degrees

But it's not a ghost
You're body can't handle you wathing me
And one more move
I'mma make you drop to your knees
When I...

(Chorus)
Shake, wind and roll, let's lose control
Shake, wind and roll, let's lose control
Put your hands on my body
I love the way you make my body say ayayay
Shake, wind and roll, let's lose control

Baby, I'm loving how it feels, looking in your eyes
Ooh, it sends me chills, all down my spine
But now the song is done, you can have another one
But first you've got to pay to see me

Nelly:
I gotta pay, how much
Hundred thousand dollar, two hundred thousand, you name it
Beemer, Benz, or Bentley, Bugatti body, you claim it
And all of it depends on the way you shaking your anus
Had to valet park it to red carpet, I'll make you famous

You looking fancy, huh?
Lil' mama have reindeer bambi, huh?
I stay my game, Meyer Lansky, huh
I'm sixty nine, right mind, nasty ma, nasty ma

Now you can play with it, play with it and you gon' beat it
How your neck split it, you say get it
Let me see you shake it, wind it, control it, bring it around
Take your cell phone, you say 'nah' when it's going down

(Chorus)
Shake, wind and roll, let's lose control
Shake, wind and roll, let's lose control
Put your hands on my body
I love the way you make my body say ayayay
Shake, wind and roll, let's lose control

Shake, wind, shake, wind and roll
Shake, wind, shake, wind and roll
Shake, wind, shake, wind and roll
Shake, wind, shake, wind and roll



Słodkich snów ;)) A ja idę śpiewać dalej..........

27 komentarzy:

  1. świetny blog ! zapraszam do mnie + obserwujemy ?
    nieoszlifowanydiament.blogspot.com ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. beznadziejny bo smierdzi słabo trzyma lepsze jest z wella:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy lubiłam lakiery z Biedronki sa jeszcze inny gorsze te w rozowych opakowaniach pozniej z nivea sa swietne, teraz uzywam z avonu bo slciznie pachna i nie czuc tego typowego lakieru:)

    piosenke bardzo lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna piosenka:) zapraszam do mnie, będę obserwować tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. osz Ty. co narobiłaś? teraz mnie ta piosenka będzie chodzić po głowie xd

    OdpowiedzUsuń
  6. wole inna muzyke. dziekuje za odwiedziny ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam piec placki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nutka super :) ja równiez pałaszuję kanapeczki z szyneczka i pomidorkiem :D
    Dodaję do obserwowanych +liczę na to samo :PP i zapraszam do siebie gdyż dopiero się rozkręcam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i narobiłaś mi ochoty :P chyba będę musiała jutro skoczyć do sklepu po coś słodkiego zaspokoić swoje pragnienie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna piosenka . :*
    oo .. placek z jabłkami . <3 daaj troche jak bd robić . :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna piosenka ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. aa fajna ta piosenka :D przez Ciebie mi się wkręci :P :))
    ps. dzieki za odwiedziny u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog!
    Obserwuje i liczę na to samo! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też było okropnie dużo chmur, jednak po 19 niebo nagle zaczęło się oczyszczać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, ja też <3 tą piosenke ;p Pozdrawiam i zapraszam http://mullanstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nice! xo



    p.s. I'm having a sunglasses giveaway if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mi też to wpadło w ucho ale nie słuchłam non stop :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja dziś również robie ciacho ;d tylko ze biszkopt przekładany masą ;d
    zapr do mnie
    http://mycolorvogue.blogspot.com/
    xoxo, A:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super piosenka :D
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. z reguły nie przepadam za tego typu muzyka ,ale słowa są ładne :)

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Irytuje mnie pieczenie ciast :D

    OdpowiedzUsuń
  22. very nice! lovely greets, maren anita
    http://fashion-meets-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzkę kupiłam pod koniec października w H&M, nie z tym sklepem nie współpracuję, po prostu uzbierała punkty na ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uwielbiam zapach ciast <3 Kocham tą piosenkę ;*
    Zapraszam do siebie, iż pojawiła już się kolejna notka ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. ale bym zjadła ciacho, normalnie kusisz :P

    OdpowiedzUsuń