Obserwatorzy

sobota, 20 sierpnia 2011

Wojny w Spa

Hej! Z racji tego, iż wakacje powoli dobiegają końca na te ostatnie dni mam dla Was pewną ciekawą książkową propozycję. Jest to książka napisana przez Chris Manby a jej tytuł to "Wojny w Spa":


Emily, wiecznie zapracowana właścicielka salonu kosmetycznego, nie ma czasu na życie osobiste i raczej nie spodziewa się księcia z bajki. Carina, kapryśna i apodyktyczna ulubienica kolorowych pism - znana głównie z tego, że jest znana - nieoczekiwanie postanawia się z nią zaprzyjaźnić. Z pozoru nic ich nie łączy. Tylko z pozoru. Wkrótce bowiem obie się przekonają, że droga od depilacji woskiem do zemsty jest....bardzo krótka.
Bardzo fajna i pełna humoru książka. Polecam!!!!!!!!!!! Miłego czytania ;)
A na koniec mam jeszcze jedno pytanko - jakie obcięcie mi polecacie ???????
Cały czas się zastanawiam i nie mogę się zdecydować.
Pomóżcie ;* Buziaczki....;)

24 komentarze:

  1. Napisałam e-mail do firm z prośbą o współpracę, podałam adres swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, dosyć szybko mi odpisali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam Twój blog już od jakiegoś czasu i postanowiłam nominować Cię do zabawy "The Make Up Blogger Award" http://madame-bijouxx.blogspot.com/2011/08/7-makijazowych-faktow-o-mnie.html :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  4. obie fryzury ładne, ale muszę Ci powiedzieć, że poszłam ze zdj nr 1 do fryzjera (identyczna pani i włosy, no to samo zdj) i fryzjerka stwierdziła, że tam jest tona utrwalaczy fryzury itd, że mi samej w domu będzie cięzko tym bardziej, że moje włosy wolą się kręcić niż być proste. Ostatecznie zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Różnie zależy od firmy, i od czasu w którym napiszesz no i potem od celników u nas i poczty polskiej

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukałam lekkiej lektury na teraz, więc z pewnością sięgnę do tej książki.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wybierz 1 ;p

    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  8. mi sie podoba fryzura z lewej str ;)
    U mnie nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z prawej lepsza fryzurka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wg mnie to co ma demi jest lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka może być ciekawa.. ;D
    A co do fryzury to myślę, że ta po lewej. Ta po prawej jest świetna, ale masz już taką grzywkę, więc myślę że lepiej coś nowego, przynajmniej jakaś odmiana!

    Pozdrawiam ;)
    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. łaaa akurat kupiłam sobie tą książkę w Zakopanem ;))

    pierwsze cięcie ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie sie podoba nr 2, z prawej :) wyglada naturalniej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. na książkę na pewno się kiedyś skuszę ;d
    ja bym poszła z fryzurami do fryzjerki by Ci doradziła do kształtu twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie podoba się fryzura Demi Lovato :)
    prosta, ale ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z prawej lepsza,ale ta z lewej chyba Ci się będzie lepiej układać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo to może być fajna książeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. to po lewej zdecydowanie ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. no ja tak samo 3 razy chciałam kupić tą marynarkę aż w końcu kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kiedyś miałam to pierwsze i strasznie mi się wtedy podobało;) Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń