Obserwatorzy

piątek, 26 sierpnia 2011

Współpraca+recenzja

Hejka! Udało mi się nawiązać współpracę z firmą POLLENA Ostrzeszów - Biały Jeleń ;) W środę przyszła do mnie paczuszka pełna różnego rodzaju próbek kosmetyków. Tak więc wczoraj przy kąpieli zabrałam się za testowanie każdego z nich po kolei i już dzisiaj mogę napisać Wam kilka słów o każdym z tych kosmetyków ;) No to zaczynamy !!!!! ;)



Hipoalergiczny szampon do włosów zawiera proteiny pszeniczne ułatwiające rozczesywanie, bawełnę wygładzającą powierzchnię włosa, biotynę zwaną witaminą pięknych włosów, naturalny chlorofil o działaniu regeneracyjnym dla podrażnionej skóry.
Moje włosy po umyciu bardzo ładnie się rozczesywały, nie musiałam nakładać odżywki ułatwiającej rozczesywanie - i za to duży plus ;) Po wysuszeniu włosy były puszyste i miękkie w dotyku ;D Bardzo podoba mi się jego zapach także ten produkt serdecznie Wam polecam ;))


Kojący żel do higieny intymnej posiada fizjologiczne pH, zawiera łagodne substancje myjące, wspomaga odbudowę naturalnej mikroflory.
Zawsze używałam żelu firmy Ziaja. Powiem szczerze, że oba te żele świetnie się sprawdzają i dają uczucie komfortu i świeżości szczególnie w tych trudnych dla nas dniach ;)) Zapach bardzo przyjemny.


Hipoalergiczny żel pod prysznic z kozim mlekiem. Nie zawiera barwników, posiada zmniejszoną ilość kompozycji zapachowej, pH przyjazne dla skóry, nawilża i pielęgnuje. Żel ten dla mnie pachnie jak zwyczajne mydło do rąk ;) Zawsze miałam uczulenie na różnego typu żele zawierające wyciąg kwiatowy i moja skóra była zaczerwieniona, ten żel sprawdza się doskonale- zero zaczerwienień, skóra jest gładka i nawilżona ;D


Hipoalergiczne mydło w płynie. Zawiera naturalne składniki, nie podrażnia skóry, skutecznie usuwa zabrudzenia, przyjazne dla środowiska, bez alergenów i sztucznych barwników, nie zawiera syntetycznych emulgatorów, silikonów i parabenów.
Mydło to używam już od dłuższego czasu, będzie to z jakieś pól roku i stale je kupuje ;D Już z przyzwyczajenia. Jestem mega zadowolona. Nie jest ono drogie a działanie ma lepsze niż różnego rodzaju mydła zawierające barwniki itp. Przede wszystkim nie uczula skóry. POLECAM!!!!!!

Zachęcam Was do odwiedzania strony internetowej : http://www.bialyjelen.pl
Mam nadzieję, że moja recenzja się Wam spodobała ;D
Ja idę się szykować na koncert ;) Postaram się porobić jakieś fotki i może jakiś filmik ;D Buziaczki ;*

20 komentarzy:

  1. Osobiście nie lubię firmy Biały Jeleń.. Sama nie wiem czemu..
    Zapraszam do mnie:
    www.Cromaisse.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię zapachu szarego mydła, dlatego te kosmetyki mnie nie przekonują

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez jakos tej firmy nie lubię , zapraszam i czekam na recenzje a może polubię ją

    OdpowiedzUsuń
  4. miała kiedyś kosmetyk z białego jelenia i naprawdę mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy :D
    Super recenzja ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nic nie miałam z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja pierwsza podstawowa wada - Działają na mnie opakowania :P Chyba powinnam to zmienić, bo wiele dobrego słyszałam o Białym Jeleniu, a jakoś nie mogę się skusić na wypróbowanie tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm.. POLLENA Ostrzeszów? mieszkam obok Ostrzeszowa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję współpracy i czekam na recenzje- ja z Białego Jelenia znam tylko mydło, więc chętnie poczytam o innych produktach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie korzystałam z mydeł i innych środków z tej firmy , możę spróbuje .... .


    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji :

    http://closedreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, zostałaś otagowana. Jest to Tag rozpoczęty przeze mnie, więc jeżeli Ci się nie spodoba możesz na niego nie odpowiadać. Jednak mam nadzieję, że weźmiesz udział w zabawie: ) Więcej informacji tutaj:

    http://nastoletniazakupoholiczka.blogspot.com/2011/08/tag-wielkie-wyliczenia.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam nieraz o tym Białym Jeleniu ale jeszcze nigdy nie używałam ich kosmetyków.

    Obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli się uda znaleźć
    to kupię sobie ten szampon
    bardzo mi zaimponował ;)
    Świetna recenzja :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję nawiązania współpracy;)) fajnie piszesz;) na pewno będę obserwować:)))

    zapraszam do mnie do obserwowania;)

    http://failienn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. słyszałam trochę o tej firmie. super, że te kosmetyki naprawde są świetne i nie uczulają. ; )

    xoxo, t.

    OdpowiedzUsuń
  16. już kilkakrotnie widziałam produkty tej firmy..jednak jakoś nie mogę się przekonać

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię kosmetyki tej firmy.
    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń