Obserwatorzy

sobota, 6 sierpnia 2011

Zakupy

Hej! Wczoraj wybrałam się do miasta pozałatwiać kilka spraw i przy okazji kupiłam sobie zegarek. Nie jest to jakiś szałowy gadżet, zrobiony z plastiku z cyrkoniami na tarczy, które od razu mnie urzekły.




Zegarek zapakowany był w śliczny różowy woreczek. I jak Wam się podoba?????
A dziś wieczorkiem wybieram się na ognisko klasowe. Stara klasa z liceum hmmmmm jestem ciekawa jak po tych dwóch latach zmienili się Ci ludzie. Miejmy nadzieję, że imprezka się uda. Postaram się o kilka zdjęć, ale nie wiem czy pozwoli na to czas. A na te deszczowe dni chciałabym polecić Wam film pt. "Ostatnia Piosenka"
Oglądałam do chyba z osiem razy i za każdym razem płakałam w tym samym momencie.........Obecnie jestem w trakcie czytania książki.


Udanego wieczorku kochani i do jutra. Buziaki:*

Biorę udział w rozdaniu u http://fashionfromsh.blogspot.com/2011/08/rozdanie-d.html?showComment=1312739431261#c6164719750969685394

46 komentarzy:

  1. oglądałam film, bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie dwa woreczki, białe :) A film oglądałam - cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. filmu nie oglądałam,ale chyba obejrzę.
    Zegarek śliczny.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor zegarka świetny, ale ja nie lubie taki błyskotek ;d filmu nie oglądałam, napisz później czy warto ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny podoba mi się :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek nie w moim typie, a film MEGA! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny zegarek ;) Ja również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten zegarek ; )) a kolor tego zegarka to mój ulubiony ; ))




    zapraszam ; * http://mamba-x3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zegarek, ja też obs :)

    Pozdrawiam,
    myonlyspotlight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zegarek , oglądałam film fajny był ; ))
    Zapraszamy na nasz blog ;)
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. łaadny zegarek ;) nie ogladalam tego filmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny zegarek ,bardzo fajny i ciekawy blog ;d zapisuje się do obs. liczę na to samo ! :)

    http://pamietniktrzynastolatki-klaudiaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny !
    A film oglądałam i potwierdzam jest genialny !
    Ciekawy blog.
    Zapraszam częściej i dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekny zegarek :) a film ogladałam i ja,płakałam jak bóbr!:) a na Liama Hemswortha mogłabym patrzec i patzrec i patrzec xD

    OdpowiedzUsuń
  15. zegarek śliczny :)
    film super, książka jeszcze lepsza:)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny zegarek. ; ))
    a na film zbieram się od jakiegoś czasu, ale jakoś nigdy nie mam kiedy. ;d
    +obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny zegarek :)

    pozdrawiam i zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  18. super zegarek.. bardzo ładny kolor zegarka ;)

    świetny blog

    będę na pewno często tu zaglądać

    całuski ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Od kiedy pamiętam uwielbiam cyrkonie!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny ten zegarek, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. i love the movie "the last song"
    you have a really nice blog :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. kazda dziewczyna, która nie ejst w sobie zakochana ma kompleksy to normalne ;)

    chyba byś nie chciała być chyda jak co niektóre laski, które ani cyckow nie mają, ani tyłka? chłopaka to sie nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. zegarek bardzo fajny : DD mnie sie podobaja zwykle sylikonowe kolorowe ;D
    Musze sobie taki zamowic na allegro ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Zegarek jest super.
    Dodaje do obserwowanych.
    Zapraszam do mnie na rozdanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładny zegarek;) a film muszę obejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zegarek naprawdę ładnt. :)
    Obejrzałam film, a tekże przeczytałam książkę. :P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :]

    OdpowiedzUsuń
  27. Film był przepiękny, a książki nie czytałam...

    OdpowiedzUsuń
  28. Zegarek ładny. ;)
    Oglądam ten film wczoraj. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. cyrkonie robią wrażenie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Skoro tak polecasz ten film, to chętnie obejrzę go sobie z moim ukochanym. ;) Pozdrawiam, www.lara1402.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. też słyszałam że film jest godny obejrzenia :) książki zwykle są lepsze od filmów więc zacznę od książki :) Fajny blog i zapraszam do mnie, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny jest :)

    +Fajny blog :) Zapraszaam do mnie i zachęcam do obserwowania ! :)

    www.amolife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zegarek jest sliczny :)
    Ja bym sobie taki film oglądneła

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny zegarek :)

    Uwielbiam ksiazki Sparksa, film pewnie też świenty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sceptycznie podchodziłam do tego filmu kiedy zobaczyłam że gram tam Miley Cirus no ale naprawdę film świetny... też płakałam a książki nie czytałam;)

    OdpowiedzUsuń
  36. AAAAA! Ja chcę ten zegarek :D!

    PS
    Dziękuję :). Ubranka były złożone na szybko, ponieważ o godz. 18 wróciłam z Krakowa, a o 18. 3o zaczynała się imprez urodzinowa :>

    OdpowiedzUsuń
  37. sliczny zegarek:)
    ja rowniez zapraszam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny zegarek, acz ja pewnie kupiłabym taki w kolorze zielonym :)

    bardzo fajny blog, jestem tu przypadkiem.

    pozdrawiam ciepło i zapraszam na mojego bloga :)

    www.annabartosik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. oryginalny, i fajny kolor ;)
    mam tą książkę, film tez mi się podobał.
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. dzięki za udział w rozdaniu ;D

    świetny zegarek!!!

    OdpowiedzUsuń