Obserwatorzy

wtorek, 6 września 2011

^^^^^^^

Cześć! W końcu wróciłam z Koszalina. Dzisiaj dostałam wyniki egzaminu i zdałam ;) Tak i znowu miesiąc nic nie robienia ;D. Wczoraj po egzaminie wybrałam się do Forum w Koszalinie na mały shopping. Szukałam szpilek w kolorze nude ale niestety w sklepach brak jakiegokolwiek modelu w tym kolorze. Cóż pozostaje allegro lub inna stronka. Może jakąś mi polecicie???? Będę wdzięczna.
Teraz pokażę Wam mój ostatni zakup, a jest to bluzeczka jaką upolowałam na przecenach za 18 zł ;D Wcześniej kosztowała około70 ;)


A co tam u Was ciekawego ?????? Buziaczki ;*

16 komentarzy:

  1. gratuluję ładna bluzeczka! :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję! bluzeczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. deezee ma fajne buty :) ładnie ładnie, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna jest ; )) i kolor tez boski ; **
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ; **

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam deezee.pl :) bluzka bardzo ładna uwielbiam przeceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna bluzeczka :) gratuluję zdanego egzaminu, ja dziś nie zaliczyłam i widzimy się na sesji zimowej :(

    OdpowiedzUsuń
  7. może znajdziesz coś na szafa.pl albo czasnabuty.pl ;) bluzka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję zdanego egzaminu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry wybór , śliczna jest ;)
    zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. No to zakupy jak najbardziej Ci się należały skoro zdałaś. I fajnie, że udało Ci się kupić ją za taką cenę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń