Obserwatorzy

niedziela, 25 września 2011

Pakowanie

Hejka! Wczoraj zabrałam się za pakowanie moich rzeczy do akademika po czym dziś rano tata zawiózł je do Koszalina do siostry i odbiorę je dopiero w piątek. Tak w piątek już wyjeżdżam i w sobotę melduję się na akademiki ;p Miejmy nadzieję, że odbiję sobie troszkę i poimprezuję zanim zacznie się szał kolokwiów itp.......




Tak więc ostatnie 5 dni w domku czas zacząć..........;p
napiszę do Was z akademika i pokażę zdjęcia pokoju ;D
Buziaki;*

22 komentarze:

  1. zawsze chciałam mieszkać w akademiku ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam by zobaczyć akademik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mieszkałam w akademikach, ale w Gdańsku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to super i czekamy na fotki

    OdpowiedzUsuń
  5. zaczyna się rok akademicki ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. O powodzenia! Czekam na zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zdazysz sie porzadnie wyszalec zanim zaczna sie kolosy:D ja tez jestem na etapie pakowania bo w piatek przeprowadzka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już na szczęście pakowanie mam z głowy, tydzień temu wszystko przewiozłam do mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również czekam na zdjęcia ;] i zapraszam do
    mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. You are so gorgeous. Love your style and blog so much. I am your
    follower. Please follow me back...

    ♥Love from Antalya♥

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie.ja bede w akademinu mieszkac za 2 lata okolo:)
    ale we wroclawiu.
    buziaki.zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Such a cute blog! I like it :)
    Come and visit my blog.If you like it then maybe we can follow each other :D
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znoszę się pakować ;)
    ale akademik to fajna sprawa ;p
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się ciekawie!

    Może poobserwujemy się wzajemnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Heheh, widze, że masz taki sam chaos jesli chodzi o pakowanie się, co ja ;) Życzę dobrej zabawy na studiach, w akademiku! ;) Czekam na zdjęia z pokoju :D Heh ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze się przygotowałaś :) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. oo czekam na zdjęcia twojego pokoju ;) zapraszam do mnie na rozdanie http://martusia-life.blogspot.com ;) Obserwuje! jeśli chcesz mozesz się zrewanżować! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń