Obserwatorzy

sobota, 10 września 2011

Pretty little liars

Hej! W końcu mam trochę wolnego i moge coś naskrobać ;) Ostatnio przeczytałam świetną książkę pt: Pretty little liars. Zaraz po tej lekturze zabrałam się za oglądanie w internecie pierwszego sezonu tej właśnie serii i jestem pod dużym wrażeniem. Obejrzałam już 6 odcinków. Zostało mi jakieś 16 i mam zamiar obejrzeć je do poniedziałku ;) Za każdym razem nie mogę doczekać się kolejnego. Film owiany jest tajemnicą.
Tutaj macie streszczenie filmu :
Alison, Aria, Hanna, Emily i Spencer to najlepsze przyjaciółki, popularna grupa w Rosewood High School. Podczas nocowania dziewczyn razem pewnej nocy, tajemniczo znika Alison, królowa całej paczki. Przez cały rok, nie ma nowych wiadomości w sprawie zaginięcia dziewczyny, aż w końcu znajdują jej ciało, przez co ze śledztwa w sprawie zaginięcia nastolatki, sprawa zmienia się w morderstwo. Dziewczyny zaczynają dostawać wiadomości z nieznanego numeru, od "A". Każda z nich dostaje w wiadomości treść związaną z sekretami, o których mogła wiedzieć jedynie Alison. Dopóki nie znaleziono ciała Ali, myślały, że sms-y przychodzą od niej. Teraz starają się dociec kim jest "A" i jak dowiedział się o ich sekretach.




Tutaj macie link do filmu na który już Was zapraszam (klik)
Trzymajcie się Buziaki ;*

10 komentarzy:

  1. uwielbiam ten serial :) śledzę na bieżąco każdy odcinek, teraz niestety jest jakaś przerwa :( a książkę bardzo chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Nie sądziłam, ze ten serial ma taki ciekawy temat ;) Koniecznie muszę go zacząć oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy : ) Wręcz można powiedzieć że zagadkowy : *

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też uwielbiam ten serial :D
    ja już oglądam drugi sezon :P
    znalazłam jeszcze jeden serial na podstawie książki autorki PRETTY LITTLE LIARS- The lying game :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo nie wiedziałam, że to na podstawie książki jest :D
    dawno mnie tu nie było, ale już wracam i będę codziennie zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jejku! ten serial i książka są genialne.
    oglądałam na początku serial i się wkręciłam, zaraz po wyjściu książki ją przeczytałam i czekam na następne... są trochę krótkie, no ale cóż.. ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham ten serial ! :)
    a tak poza tym to przypadkiem natrafiłam na twoijego bloga ale powiem ci że bedę częstym czytelnikiem !;]

    OdpowiedzUsuń