Obserwatorzy

piątek, 2 września 2011

Shopping

Hej! Znalazłam w końcu troszkę czasu aby do Was napisać kilka słów. A to nie lada wyzwanie bo od wtorku nieźle zakuwam na poniedziałkowy egzamin ;( I powiem szczerze, że tak nudnych rzeczy to jak żyję nie czytałam ale cóż czego się nie robi dla wyższego wykształcenia ;)
Dzisiaj wybrałam się do miasta kupić kosmetyczkę. Zależało mi by nie była ona duża. Postawiłam na mniejszą ale praktyczną wersję ;) Oto ona :




Spodobały mi się te groszki oraz to, że można do niej schować przybory do paznokci co widać na zdjęciu numer 2!!! W sam raz do akademika ;D
Dzisiaj też do wygrania w lotto 13 milionów, pokusiłam się i puściłam lol, co będzie okaże się przy losowaniu ;D Ostatnio wygrałam 60zł więc może i teraz mi się poszczęści ;p
Zmykam do nauki, a Was zostawiam z moim blogiem ;) Trzymajcie kciuki........Buziaki :* <3

21 komentarzy:

  1. Jako torebka też by była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widać,że zakupy udane :)
    życzę szczęścia w lotto! < 333
    + zapraszam do mnie (nowy post!) ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę kupić sobie kosmetyczkę , za ile tą kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  4. b,fajna kosmetyczka :)
    Powodzenia na egzaminie : )))

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na egzaminie :)
    Fajna ta kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna kosmetyczka :)
    powodzenia w nauce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyczka jest cudowna ;) Taka słodziutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia na egzaminie :)
    śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. So cute
    Your blog is great

    Visit: http://trendybutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kosmetyczka- powodzenia w wygranej i na egzaminie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna, podoba mi się :)
    Skusiłaś mnie, żeby zagarać..
    Powodzenia a nauce ;* 3mam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  12. mam taką kosmetyczke;d


    zapraszam do obserwowania mojego bloga;d

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta kosmetyczka! ;D Ja także trzymam kciuki ;* Zapraszam do mnie, gdyż pojawiła już się kolejna notka! www.piasekmorzezwirekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. kosmetyczka śliczna. Szczęścia w lotto ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna kosmetyczka :)
    uwielbiam groszki ♥

    OdpowiedzUsuń