Obserwatorzy

wtorek, 11 października 2011

Zakupy

Hej! Przepraszam, że tyle nie pisałam ale te studia i ostatnio ból zęba jakoś nie dały mi na to czasu ;(.
Obecnie nauki jeszcze nie ma ale piszę już pracę licencjacką i dlatego będę tu rzadziej zaglądała ale postaram się dodawać posty co najmniej 2 razy w tygodniu ;)
Tydzień temu wybrałam się na zakupy i upolowałam sweter w Bershce z zabawnym motywem myszki Jerry ze słynnej bajki jaką ciągle oglądałam w dzieciństwie ;) Oto on :

Fajniuchny ;p Ok mykam już powoli na uczelnie bo mam niestety na popołudnie a wolałabym na 8.00 i skończyć koło 13 a tak musze tam się męczyć do 16.00 ;/ Ale cóż ;D
Buziaki ;*

22 komentarze:

  1. jest cudowny ;o szkoda, że u mnie nie ma bershki :<

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka sweetaśna bluzka <333
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna bluza :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zostałaś otagowana http://beautywizaz.blogspot.com/2011/10/zostaam-nominowana-przez-blizniaczki09.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodki ten sweterek!:) ja tez jestem wlasnie na etapie pisania pracy licencjackiej aa tak mi sie nie chcee :P

    OdpowiedzUsuń
  6. przesłodka bluza! sama gustuje w Myszce Mikki chociaż teraz uwielbia ją moja 3-letnia siostra :)
    wpadnij do mnie http://kofeina-fashion.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  7. Tom i Jerry jedna z najlepszych kreskówek! do dzisiaj zdarzy mi się popatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  8. słodki sweterek ;D
    zapraszam:kartasia-kj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń