Obserwatorzy

środa, 2 listopada 2011

Zielony kot

Hejka! Znowu mam trochę czasu aby tu coś napisać - co też właśnie czynię. Nauki mam dużo i pisanie pracy - zwala mnie to z nóg/ masakra jakaś - ja chcę do szkoły!!!!!!!!!!!!

Ostatnio przeglądałam stronki z biżuterią i najbardziej zaciekawiła mnie ta : http://www.zielonykot.pl/.
Kocham kolczyki i na prawdę musze przyznać, że dużo wpadło mi w oko ;) A oto te najlepsze:







Jak każda dziewczyna kocham pierścionki - w domu mam ich pełno - do każdego stroju inny ;) Tu pokażę Wam te jakie spodobały mi się najbardziej na stronce Zielony Kot:





Najlepszy jest 1 i 4 !!!!!!!!!!!!!LOVE ;D

Poniżej macie ozdóbki do włosów i bransoletki - kolejne rzeczy jakie powinna mieć każda z nas ;)







Cudo ;)

Zapraszam Was gorąco do zakupów w tym sklepie ;D Każda z Was na pewno znajdzie tu coś w sam raz dla siebie ;)
Pozdrawiam ;D

20 komentarzy:

  1. niektóre wzory są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kolczyki z piórkami sa piękne:)

    zakrecona-milka15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolczyki ;]
    pozdrawiam
    i zapraszam na moje rozdanie ;]
    http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeej! kolczyki są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre rzeczy naprwedęPiękne!!!
    Tylko worrka pieniędzy brak ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam od nich kilka rzeczy i naprawde je uwielbiam ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka ! : )
    Zapraszam również do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Heej.!!
    Zapraszam do mnie.!!!
    U mnie filmik z okazji półrocza prowadzenia bloga.!! ;))
    Zapraszam...!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście ze skorzystam z tego sklepu ;ppp

    OdpowiedzUsuń